رییس کمیته امداد سلماس گفت: از ابتدای امسال ۱۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این کمیته اهدا شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس گفت: کمیته امداد با هم افزایی خیرین و نیکوکاران در راستای تشویق جوانان به ازدواج از ابتدای سال جاری ۱۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این کمیته اهدا کرده است.

مهدی خضرلو اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در جهت تسهیل ازدواج جوانان و فرزندآوری امروز توانستیم با کمک خیرین و نیکوکاران تعداد ۸۸ سری جهازیه شامل اقلام ضروری تشکیل خانواده اعم از یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی و ... به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال اهدا کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان سلماس از ادامه توزیع و تحویل جهیزیه کامل با همکاری و هم افزایی خیرین در راستای حمایت از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلماس خبر داد و گفت: در سه ماهه پایانی سال جاری نیز تمام سعی خود را مبنی بر تهیه جهازیه و تسهیل در امر ازدواج جوانان این شهرستان با تمام توان و یاری خیرین عزیز شهرستان به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: در طول سال جاری برای ۱۱۹ نفر از نوعروسان تحت حمایت با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال جهیزیه تهیه و اهدا گردیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.