حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

داوطلبان جمعیت هلال احمر با خدمت رسانی خود دل مردم را به نظام گرم می‌کنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با یک قرن خدمت بی منت خود به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، دل مردم را به نظام، ولایت و اسلام گرم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در همایش تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری که در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: همه شما داوطلبان در لباس مقدسی که بر تن دارید و مشغول به خدمت رسانی به مردم هستید باید خدمت جوارحی و فکری را به طور کامل ادا کنید.

وی تلاش برای شادی مردم و آسیب زدایی را خدمت جوارحی برشمرد و افزود: ترویج اسلام ناب محمدی، پشتیبانی از مکتب اهل بیت، امام زمان (عج) و حضرت آیت الله خامنه ای از خدمات فکری به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به شعار امسال روز جهانی داوطلب با عنوان همبستگی با کار داوطلبانه، اضافه کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر با یک قرن خدمت بی منت خود به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان، دل مردم را به نظام، ولایت و اسلام گرم می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: بصیرت دینی، نگاه درست بر مسائل اقتصادی، صابر بودن و تعامل از ویژگی‌های مهم انسان مجاهد برای ساختن جامعه واقعی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جداسازی صف مومنان از اغتشاشگران، تصریح کرد: صف جهاد مجاهدین و مومنان همواره پویا است و ختم به خیر می‌شود.

وی با اشاره به شکل گیری نظام جمهوری اسلامی بر اساس دین و قرآن، گفت: شرور‌های عالم توان تحمل قدرت ایران قوی را ندارند و از پیشرفت آن واهمه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به قوت خود باقی است و پایدار‌تر و قدرتمندتر از همیشه به موفقیت‌های بسیاری دست می‌یابد.

وی با اشاره به نا آرامی‌های اخیر، اضافه کرد: بساط این فتنه انگیزی‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه کشور به زودی برچیده خواهد شد مانند دهه ۶۰ که مجاهدین خلق به جان مردم بی گناه می‌افتادند و آرامش را از آنان سلب می‌کردند، اما با رهبری امام خمینی (ره) و همراهی آحاد مردم نقشه‌های آنان محقق نشد.

وی ادامه داد: ایران امروز به بزرگترین چالش آمریکا تبدیل شده و هرچند آمریکایی‌ها این را با صراحت نمی‌گویند، اما به خوبی دریافته‌اند که آنچه آن‌ها را از قدرت بلامنازع جهانی افول داده، ایران اسلامی است.

تجلیل از مربیان داوطلب پرستار، رئیس خانه پرستار استان، مدیران کل امدادگر، پیشکسوتان داوطلب و داوطلبان پایان بخش این برنامه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار