فرماندار زرند بر لزوم تکمیل و توسعه زیرساخت بستر فیبر نوری و رفع مشکل عدم پوشش آنتن دهی در برخی نقاط روستایی شهرستان، تاکید کرد.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند با آذری نصرآباد مدیر مخابرات منطقه کرمان در راستای بررسی و هم اندیشی در خصوص برخی مسایل و مشکلات حوزه مخابراتی و ارتباطی (ثابت و همراه) شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار زرند در این دیدار با بیان اینکه توسعه پایدار شهرستان خصوصا در عرصه تکمیل و یا آغاز پروژه‌های بزرگ صنعتی و معدنی، از مسیر توسعه زیرساخت‌های اصلی همچون در حوزه الکترونیک، فناوری و ارتباطات میگذرد، افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان در زرند و برخی نیاز‌ها و کمبود‌های ارتباطی این منطقه، باید تحول گسترده و جدی در حوزه فناوری و ارتباطات شهرستان در دستورکار قرار گیرد.

سیدرضا حسینی نژاد با اشاره به پیشتازی شهرستان زرند در طرح احداث و توسعه زیرساخت‌های فیبر نوری در سطح استان کرمان، افزود: تاکنون بالغ بر ۷۵ درصد سطح شهرستان، تحت بستر شبکه فیبر نوری قرار گرفته و آماده است.

او در همین خصوص با توجه به تکمیل و اخیرا بهره برداری از مسیر شبکه فیبر نوری از زرند به یزدانشهر با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال؛ بر لزوم تسریع در آغاز پروژه ادامه این شبکه از یزدانشهر به سمت سیریز تاکید کرد.

نماینده عالی دولت همچنین در خصوص مشکل عدم آنتن دهی در برخی نقاط روستایی شهرستان از جمله روستا‌های درخیز، آپنگوییه، ده آقایی، حصن آباد، سنگ سیریز، مدبون و سیلاب خور شهرستان، بر لزوم راه اندازی هرچه سریعتر دکل‌های تقویتی و پوششی مخابراتی تلفن همراه در مناطق مذکور تاکید کرد.

فرماندار زرند در ادامه خواستار تسریع در نصب و تجهیز دکل احداث شده مخابراتی منطقه رشک علیا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار