معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیاز جامعه امروز را تحصیل در محیط واقعی کار برای مهارت‌آموزی دانست.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان با بیان اینکه نیاز جامعه امروز، تحصیل در محیط واقعی کار برای مهارت‌آموزی است گفت: برای موفقیت در آموزش عالی مهارتی، آمایش سرزمینی لازم بوده که این آمایش برای دانشگاه جامع علمی کاربردی در اردبیل فراهم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، در نشست با سرپرست و مسؤولان این دانشگاه افزود: برنامه‌محوری به‌منظور جذب اعتبارات ملی و استانی مورد تأکید بوده و برای موفقیت در عرصه‌های مختلف از جمله اجرای برنامه‌های ملی و استانی به طرح آمایش منطقه‌ای و کشوری که بر اساس نیازسنجی باشد، نیاز داریم.

میرجعفریان بیان کرد: برای انجام درست پروژه‌های عمرانی و جلوگیری از مشکلات ساخت‌وساز بدون بنیه علمی و مهارتی، در کنار منابع مالی به مهارت ساخت‌وساز نیاز داریم که در این زمینه باید آموزش مهارت به‌صورت دوره‌های کوتاه‌مدت آغاز شود.
گفتنی است؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، برای تکمیل این پروژه‌ها به‌منظور بهبود اجرای آموزش‌های مهارتی، قول مساعد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.