رئیس اداره بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: ساماندهی شرکت‌های پخش در این استان جهت تسهیل در توزیع انواع کالاها دردست پیگیری و اقدام است.

مهران متوطن، رئیس اداره بازرگانی بوشهر سه شنبه ۱۵ آذر در جلسه‌ای با حضور نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی، معاون بازرسی و نظارت اداره کل و تعدادی از شرکت‌های پخش بیان کرد که در راستای تسهیل گری درتامین و توزیع انواع کالاها نظیر مواد غذایی و دارویی، مواد شوینده و بهداشتی و ...، تشکیل انجمن شرکت‌های پخش در استان یک امر ضروری و مهم است.

او با اشاره به اهمیت شفاف سازی در چرخه توزیع کالا در استان عنوان کرد که از طریق بازرسی ونظارت بر نحوه عرضه کالا در بازار، از فعالیت توزیع کالا از سوی شرکت‌های پخش بدون مجوز در استان بوشهر جلوگیری خواهد شد.

رئیس اداره بازرگانی داخلی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر با اشاره به اهمیت توزیع و بدون واسطه کالای با کیفیت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه افزود: گشت مشترک با حضور نمایندگان بازرسی ونظارت صمت واداره نظارت براماکن عمومی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

متوطن عنوان کرد که به منظور اجرای قوانین حاکم مبنی بر جلوگیری از هرگونه فعالیت اقتصادی بدون اخذ مجوز، در مرحله اول شرکت‌های پخش مورد نظر اخطار کتبی دریافت و جهت اخذ مجوز قانونی به اداره کل صمت هدایت می‌شوند و سپس در صورت نداشتن تمکین، برخورد لازم براساس قوانین و مقررات جاری خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.