مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: یک جوان بر اثر غرق شدن در استخر لاله همدان جان باخت.

علی حقیقی با اشاره به اینکه استخر لاله همدان در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان دخل و تصرفی بر آن ندارد و صرفاً وظیفه نظارتی داشته و اتفاقات محور ورزشکاران و اماکن ورزشی وابسته به اداره کل را رصد می‌کند، گفت: عصر روز شنبه با خبر شدیم که متأسفانه جوانی ۲۲ ساله و همدانی به نام "مهدی محمدی" در استخر لاله غرق شده و فوت کرده است.

او افزود: این خبر همه ما را متأثر و غمگین ساخت و اداره کل ورزش و جوانان استان منتظر بررسی و پاسخ پزشکی قانونی است تا عوامل مؤثر در این اتفاق ناگوار مشخص شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: زمانی که به طور قطعی مشخص شود قصور یا کم‌کاری از کدام سمت صورت گرفته می‌توان در رابطه با این اتفاق تصمیم‌گیری کرد و باید منتظر باشیم تا بدانیم چه حادثه‌ای رخ داده که باعث غرق شدن آن جوان ناکام شده است.

حقیقی افزود: حامی حقوق ورزشکاران استان هستیم و پس از مشخص شدن جزئیات این حادثه توسط پزشکی قانونی کارمندان خبره بخش حقوقی اداره ورزش وارد عمل خواهند شد.

او گفت: باید مشخص شود فرد بر اثر چه اتفاقی غرق شده یا به طور مثال منجیان غریق در آن زمان کجا بودند و یا مسئول اجرایی چه اقدامی انجام داده و بسیاری از موارد دیگر که پس از بررسی‌های پزشکی قانونی، اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

عصر روز شنبه ۱۲ آذرماه جوان ۲۲ ساله همدانی در استخر لاله همدان غرق شد و بر اثر این اتفاق جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۱
پس غریق نجات چی شده بود بهش