معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: دانشجویان بایستی دنبال اهداف بزرگ باشند و جهانی فکر و حرفه‌ای عمل کنند.

فردین مهرابیان در نشست با دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی و پیرا پزشکی لنگرود، ضمن تبریک فرا رسیدن روز دانشجو و روز پرستار، گفت؛   شما جوانان در بهترین فصل از زندگی خود قرار دارید چرا که دوران دانشجویی با همه سختی‌ها، بسیار خاطره انگیزو پر هیجان است.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه ورود به دانشگاه پایان راه نیست بلکه آغاز راه است،   افزود: باید در این راه به دنبال اهداف بزرگ و علم آموزی باشید و جهانی فکر و حرفه‌ای عمل کنید، برای آینده خود برنامه ریزی داشته باشید و زمان لازم را به مطالعه اختصاص دهید.

 

مهرابیان با اشاره به ارتباط منطقی دانشجویان با اساتید مشاور، گفت: شما علاوه بر  امور تحصیلی در مسایل شخصی نیز می‌توانند از نظرات اساتید مشاور خود بهره‌مند شوند و در موارد لازم از کارشناسان مشاور و سلامت دانشگاه کمک بگیرید.

دکتر ابراهیم میرزاجانی، رییس دانشکده پرستاری و مامایی_ پیراپزشکی شرق گیلان- لنگرود نیز در  این نشست با اشاره به اینکه دوران دانشجویی بسیار زود گذر است، گفت: دانشکده پرستاری و مامایی_ پیراپزشکی شرق گیلان، دانشکده‌ای منحصر به فرد است، زیرا متشکل از دو دانشکده  بوده و همچنین دارای رشته‌های تحصیلی منحصر به فرد و خاص، می‌باشد.

در پایان  این نشست، ضمن پاسخ  به سوالات مطروحه دانشجویان، از ۸۹ دانشجو با رتبه‌های برتر رشته‌های مختلف با اهدای لوح و کارت هدیه، تجلیل شد.

برچسب ها: دانشجویان ، مطالعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.