نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: حرکت در مدار اخلاق از ویژگی‌های مهم ورزش و قهرمانی است.

آیت الله رسول فلاحتی در جمع روسای ادارات ورزش شهرستان‌های گیلان، روسای هیات‌های ورزشی و ورزشکاران گفت: ورزش بر ابعاد مختلف جسم و روح افراد تاثیر گذار است.
 نماینده، ولی فقیه در گیلان افزود: ورزش برای سلامتی تن مفید است، اما انسان‌های آرمان گرا ورزش را برای پرورش روح خود نیز می‌خواهند.
وی با اشاره به تمرینات ورزشی در رشته‌های مختلف افزود: هر کدام از رشته‌های ورزشی به نوعی تمریناتی را برای پرورش جسم و ذهن دارند که صبر و پایداری و تلاش صحیح در این ورزش‌ها موجب به تعالی رسیدن انسان خواهد شد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه حرکت در مدار اخلاق از مهمترین الزامات ورزش است، گفت: اگر ورزش بر پایه اخلاق مداری و فضایل اخلاقی و منش پهلوانی نباشد، قهرمان و ورزشکار الگوی خوبی برای نسل جوان نخواهد بود.
جهانبخش آرمان گفت: قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حضور داشته اند.

 مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در این نشست گفت: قهرمانان و پهلوانان در تمامی برهه‌های حساس و صحنه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور آنان نیاز داشته است، در عرصه حاضر بوده و تاثیرگذاری خود را به اثبات رسانده اند.
وی افزود: در حوزه جوانان باید با تکیه بر داشته‌های فرهنگی و ارزش‌های انقلاب، نسل جوان را در جهت اهداف متعالی نظام رهنمون شویم.

برچسب ها: اخلاق مداری ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.