استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به جامعه توان یاب از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی این استان خبر داد.

 روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی ضمن گرامیداشت هفته جهانی افراد دارای محدودیت جسمی و حرکتی اظهارداشت: باید تلاش مضاعف برای فراهم کردن زمینه توانمندسازی و حضور فعال این قشر در جامعه صورت گیرد و این محدودیت نباید به مانعی برای حضور این افراد در اجتماع تبدیل شود.

وی ادامه داد: این افراد دارای قلبی پر مهر، روحی بزرگ و انگیزه‌های فراوان هستند که هرکدام برای ما درس‌های بزرگی را در پی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از خانواده‌ها، مربیان و معلمان افراد دارای محدودیت تصریح کرد: وظیفه و رسالت ما است که برای زندگی عادی، بهتر و با نشاط‌تر این عزیزان هر آنچه در توان داریم بگذاریم.

وی عنوان کرد: همان‌طور که برای یک فرد عادی جهت پیگیری مطالباتش میز خدمت در نظر گرفته‌ایم، در قبال افرادی که محدودیت جسمی و حرکتی دارند نیز باید شرایطی فراهم کنیم که براحتی به مسوولان و امکانات دسترسی پیدا کنند.

مدرس خیابانی گفت: اداره‌کل بهزیستی که اکثریت شاغلان آن را افراد دارای محدودیت جسمی و حرکتی در بر می‌گیرند جزو دستگاه‌های پیشتاز در ایجاد شغل محسوب می‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار