سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در مراسم اختتامیه جشنواره که در محل تالار انتظار برگزار شد، با بیان اینکه هیچ چیز به مانند هنر و هنرمند نمی‌تواند حال خوب به جامعه تزریق کند، گفت : زمانی کسی می‌تواند ادعای وطن دوستی و عشق به میهن و سرزمین و مردمان آن را کند که تمام تلاشش را برای خدمت به آن‌ها بکار گیرد.

وی افزود: یک هنرمند زمانی می‌تواند دین خود را به وطن و مردمان سرزمینش ادا کند که تمام تلاش خود را برای ایجاد حال خوب برای مردمان سرزمین خود بکار گیرد.

صفدری تاکید کرد: همه باید به این درک برسند که هیچ کشور بیگانه‌ای خیر و خوبی برای کشور دیگر را نمی‌خواهد و مثال‌های حال حاضر این موضوع وضعیتی است که در کشور‌های اکراین، سوریه و عراق شاهد هستیم.

وی افزود: این میان تنها کسی که دلسوز کشور است مردمان خود آن کشور هستند و این میان هنرمندان می‌توانند نقش مهمی ایفا کرده و حال و هوای خوب برای مردمان کشورشان ایجاد کنند.

صفدری با اشاره به نقش موثر تئاتر در انتقال فرهنگ، گفت: تئاتر یکی از راه‌های مهم برای فرهنگسازی در یک جامعه است که متاسفانه نتوانسته‌ایم به خوبی از آن بهره ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: چندسالی است که در حق تئاتر کرمانشاه بی مهری شده و امیدواریم بتوانیم این وضعیت را به سرعت بهبود بخشیده و تئاتر کرمانشاه را به جایگاه واقعی آن برگردانیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.