شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از افتتاح نشدن کتابخانه در قم خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

کتاب خواندن بر روی زندگی فردی و اجتماعی انسان اثرات شگفت انگیزی را به همراه دارد و این موضوع علاوه بر اینکه موجب ترویج فرهنگ کتاب خواندن می‌شود، موجب افزایش علم و دانش نیز می‌شود. این روز‌ها که با توجه به افزایش قیمت مواجه هستیم، کتابخانه‌ها با داشتن منابع غنی علمی توانسته است سهم عمده‌ای در رشد و شکوفایی به افراد جامعه کمک کند و درخت علم و دانش آن‌ها را بارورتر سازد.

اما شهروند خبرنگار قمی ما از افتتاح نشدن کتابخانه‌ای با گذشت بیش از یک سال خبر داد. با وجود تخصیص اعتبار، کتابخانه‌ای که در آستانه افتتاح بود، با در بسته مواجه شد و این موضوع کتاب دوستان را گلایه‌مند کرده است.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام و احترام کتابخانه مرکزی قم مدت‌ها است که در یک قدمی افتتاح قرار دارد. سال گذشته قول افتتاح آن را تا پایان سال ۱۴۰۰ دادند. اما بعد از سفر استانی ریاست محترم جمهور به قم در دی ماه، ۱۵ میلیارد تومان برای تجهیز بهتر کتابخانه به آن اختصاص داده شد. با این وجود الان نزدیک به یک سال است که از سفر استانی گذشته، ولی هنوز کتابخانه مرکزی قم به دلایل نامعلومی افتتاح نشده است. سوال اینجاست که کتابخانه‌ای که در آستانه افتتاح بود، چگونه با وجود تخصیص بودجه بیشتر برای افتتاح بیش از یک سال است که بلاتکلیف است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار