ظرفیت بی نظیر داوطلبان می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران به مناسبت فرارسیدن ۱۴ آذر روز جهانی داوطلبان، گفت: داوطلبان به عنوان ظرفیت عظیم و بی نظیری که از متن جامعه می‌جوشد می‌تواند گره گشای بسیاری از چالش‌ها و مشکلات باشند.

او افزود:واقعیت این است که علی رغم همه برنامه‌ها و فراخوان‌ها هنوز موفق نشدیم از ظرفیت بی بدیل داوطلبان در جهت اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف به طور کامل و حداکثری استفاده نماییم.

فخاری نقش و تاثیرگذاری داوطلبان را در جمعیت هلال احمر، نقشی سازنده، معنوی، امیدبخش و گره گشا توصیف کرد و گفت: تجربه ثابت کرده است در مواقع بحران و اضطرار هر جا که دست یاری به سوی داوطلبان دراز کردیم، حماسه‌ای عظیم از مودت و هم افزایی و مشارکت شورانگیز داوطلبان را شاهد بودیم.

او با اشاره به کمک پرشور و حماسه ماندگار مردم استان در جریان امدادرسانی به آسیب دیدگان بحران کرونا و همچنین متاثرین خشکسالی استان سیستان و بلوچستان، افزود:معتقدم با هیچ زبان و ادبیاتی نمی‌توان عظمت مشارکت آحاد مردم استان را که با محوریت داوطلبان و فرهنگ داوطلبی محقق شد را توصیف کنیم.

فخاری مشارکت موثر داوطلبان جمعیت هلال احمر استان را در احداث پایگاه‌های امدادونجات و اهداء زمین و سایر ادوات و تجهیزات امدادی از آمبولانس و خودروی نجات گرفته تا کمک‌های نقدی را بسیار امیدبخش و مایه مباهات دانست و گفت: از اینکه خدمتگزار مردمانی با این روحیه تعاون و همکاری هستیم به خود می‌بالیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.