فروزنده گفت: باتحویل ٧٤١ چرخ باقی مانده از محموله ٢٠٠٠ عددی چرخ مترو به شرکت بهره برداری متروی تهران، بحران کمبود چرخ قطار‌های شهری و زیرزمینی برطرف شد.

فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: پس از اخذ سفارشات لازم از شرکت بهره برداری متروی تهران و تسریع درتخصیص و پرداخت تامین اعتبارات لازم به موقع توسط این معاونت، شرکت سرمایه گذاری شهر از طریق مناقصه عمومی نسبت به خرید ۲۰۰۰ عدد چرخ مترو اقدام کرده، با وجود مشکلات نقل و انتقالات در زمان بحران کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، این محموله در چند نوبت وارد کشور شد تا واگن‌های متوقف شده به دلیل کمبود چرخ، فعال و در جابجایی مسافر استفاده شود.

وی افزود: با هدف کاهش هزینه‌های مبتنی بر انجام مناقصات در کنار صرفه و صلاح شهرداری در انجام معاملات و فرآیند بازرگانی داخلی و خارجی، دو مناقصه عمومی جهت انتخاب تامین کنندگان کالا‌های مورد درخواست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار شد. این شیوه از برگزاری مناقصه و تلاش‌های شرکت سرمایه گذاری شهر، کاهش ۵۰ درصدی قیمت تمام شده که مبلغی بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان است را در پی داشت.

معاون شهردار تهران اظهار امیدواری کرد: با برطرف شدن نقصان کمبود چرخ‌های مورد نیاز شرکت بهره برداری مترو، شاهد افزایش ایمنی مترو و رضایتمندی مسافران و بهبود کیفیت خدمت رسانی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار