افتتاح اولین مرکز مشاوره خانواده بسیج در آبیک

اولین مرکز مشاوره خانواده بسیج شهرستان آبیک با هدف تحکیم بنیاد خانواده و کمک به رفع محرومیت و ترویج فرهنگ جمعیت جوانی در این شهرستان افتتاح شد.

اولین مرکز مشاوره خانواده بسیج شهرستان آبیک با هدف تحکیم بنیاد خانواده کمک به رفع محرومیت و ترویج تشویق فرهنگ جمعیت جوانی با رویکرد دین پایه به دست پدر شهیدان حاج سیاری با حضور مهندس فتوحی فرماندار و اعضای شورای تامین این شهرستان افتتاح شد.

فتوحی فرماندار آبیک گفت: تشکیل گروه‌های حکمیت محله‌ی با رویکرد کمک به اختلافات خانوادگی و جلوگیری از طلاق از دیگر رویکرد‌های این مرکز مشاوره خانواده مهر می‌باشد.

فتوحی عدم وجود این گونه مراکز با پایه دینی اسلامی را از نیاز‌های این شهرستان برشمرد و افزود: برخی از مراکز مشاوره‌ها به جهت نداشتن رویکرد دینی اسلامی عامل از هم گسیختگی بسیاری از خانواده‌ها را موجب شده بود که خوشبختانه با وجود جامعه بسیج در این زمینه قطع یقین با شروع فعالیت‌های این گونه مراکز شاهد گره گشای بسیاری از مشکلات حوزه خانواده خواهیم بود

دادستان آبیک در مراسم افتتاح مرکز مشاوره مهر با تاکید بر راه اندازی مراکز مشاوره خانواده با پایه اسلامی دینی از رشد آمار نگران کننده آمار طلاق و ناهنجاری‌های خانواده در آبیک خبر داد.

دادستان آبیک به موضوع اراذل و اوباش نوظهور در جامعه اشاره کرد و گفت: وجود این گونه مراکز‌های مشاوره دین پایه می تواند در ارشاد مشاوره و کاهش آمار جرائم ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه در حوزه ارشاد اصلاح اراذل و اوباش کم سن تاثیر گذار و راه گشا باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.