نخستین نشست کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان با حضور اعضای این کمیته و به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت:: در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان خوزستان مقرر شد هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان ۲۶ آذرماه تا اول دی‌ماه امسال برگزار شود.

 علیرضا کیاست می‌گوید: در کمیته علمی هفته پژوهش و فناوری شاخص‌های ارائه شده برای معرفی برگزیدگان بررسی می‌شود و دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان دانشگاه مادر میزبان برگزاری نشست‌های کمیته علمی است.

او  ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ برگزیدگان پژوهشی استان در محور‌های «کشاورزی و منابع طبیعی»، «فنی و مهندسی»، «دامپزشکی»، «علوم پایه»، «علوم انسانی»، «علوم پزشکی» و «هنر» تجلیل می‌شوند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همچنین در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر استان خوزستان دانشجویان برگزیده استان در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد، معلمان و دانش آموزان پژوهشگر، فناوران برتر، پژوهشگران برتر مراکز تحقیقاتی و دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌شوند.

آقای  کیاست ادامه داد: «پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» شعار هفته پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۱ است و روز‌های این هفته با عنوان «مدرسه و آینده‌سازان خلاق»، «پژوهش و فناوری، بنیان مرجعیت و دیپلماسی علمی»، «دانشمندان و سرآمدان علمی، پیشران پژوهش و فناوری»، «علوم انسانی و علوم پایه، ارکان اقتصاد دانش بنیان»، «دانشگاه، مبدا تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» و «جهاد تبیین و دستاورد‌های علمی و فناوری» نام‌گذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.