معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از واگذاری ۶ هکتار از اراضی دولتی شهر بشرویه به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

قاسمی معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در جلسه کارگروه زیربنایی خراسان جنوبی مقرر شد تا سقف ۱۵ هکتار زمین دولتی در مجاورت سایت قبلی که قابلیت آبرسانی دارد در قالب دو فاز به اراضی طرح نهضت ملی مسکن واگذار شود.

او با اشاره به افزایش مساحت قطعات مسکونی به ۲۰۰ متر مربع در بشرویه افزود: ۶ هکتار از این اراضی در قالب مرحله اول آماده واگذاری است و ۹ هکتار باقیمانده منوط به جابجایی کارخانه آسفالت این شهر، در مرحله دوم واگذار خواهد شد.

قاسمی عنوان کرد: در شهر طبس مسینای شهرستان درمیان هم درخواست واگذاری ۱۴.۵ هکتار از اراضی با توافق مالکان به این طرح را داریم که قرار شد پس از بررسی جهاد کشاورزی برای تعیین درجه مرغوبیت زمین‌های کشاورزی در این خصوص تصمیم گیری شود.

معاون شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ادامه داد:  با توجه به تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برای همه شهر‌ها زمین تأمین شده و در شهر‌های قاین و طبس مسینا که مالکیت اراضی دولتی کم است توافق با مالکین عمده در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار