مشاور امور کارآفرینی سنگ آهن مرکزی ایران- بافق گفت: بیش از ۱۷۰ بانوی کارآفرین بافقی در این دوره با شیوه‌های کسب و کار و جذابیت در اشتغال زایی آشنا شدند.

مهناز عباسی مشاور امور کارآفرینی سنگ آهن مرکزی ایران- بافق گفت: با سیاست‌های این شرکت برای اشتغال و کارآفرینی بانوان برنامه‌های دوره‌ای و کارگاهی تدوین شده است.

او افزود: در این برنامه‌ها حدود ۳۰۰ نفر از بانوان بافقی شرکت کرده اند که با گزینش‌های تخصصی بیش از یکصد و ۷۰ نفر به عنوان کارافرین فعال انتخاب و به مراحل بعدی برنامه‌ها راه پیدا کرده اند.

عباسی خاطر نشان کرد: با همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان برای کارآفرینی در حوزه بانوان موضوع آموزش به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

مشاور امور کارافرینی بانوان سنگ آهن بافق گفت: با حمایت این شرکت، کسب و کار‌های موجود در شهرستان احیاء می‌شود و با سرمایه گذاری روی آن به اشتغال بانوان کمک می‌کنیم.

عباسی افزود: ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی کسب و کار در کنار ارزش اقتصادی اشتغال زایی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

او ادامه داد: در این دوره مدیریت کسب و کار، فروش محصولات، فن بیان و سخنوری و ارتباط با مشتری از سوی اساتید حوزه کارآفرینی استان آموزش داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.