اجرای طرح احاله مدیریت مراتع در کرمانشاه

رئیس اداره مراتع منابع طبیعی استان کرمانشاه از اجرای طرح احاله مدیریت مراتع در کرمانشاه در راستای حفظ و احیای منابع طبیعی خبر داد.

عباس قنبری رئیس اداره مراتع منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : با توجه به پراکنش مراتع در استان کرمانشاه و ضرورت جلب مشارکت مردم در حفظ و احیا این منابع ارزشمند حیاتی طی سال‌های گذشته طرحی به عنوان احاله مدیریت طرح‌های مرتعداری به جوامع بهره‌بردار در دستور کار ادارات منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفت.

وی افزود: در طرح احاله مدیریت، مرتعداران علاقمند با مراجعه به ادارات منابع طبیعی، ارائه درخواست و با حضور در دفاتر ثبت اسناد استان کرمانشاه متولی اجرای طرح مدیریت طرح‌های مرتعداری شده و عملاً در قالب قراردادی ثبت شده با مدت زمان ۱۰ تا ۳۰ ساله به نوعی مالک مرتع مورد نظر می‌شوند و طی این مدت اگر آن اهداف ثبت شده در کتابچه طرح را به خوبی اجرایی کنند متولی و بهره‌بردار دائمی می‌شوند.

رئیس اداره مراتع منابع طبیعی استان کرمانشاه تصریح کرد: از جوامع بهره‌بردار درخواست می‌شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این اقدام ارزشمند که ایجاد انگیزه و اطمینان را در آن‌ها دو چندان می‌کند به اداره مراتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه و یا ادارات منابع طبیعی شهرستان‌های خود مراجعه کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.