معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با کاهش فعالیت سامانه بارشی در استان شرایط یخبندان در استان تا اواخر هفته حاکم خواهد بود.

علی پناهی با بیان این که تا اواخر وقت امروز کماکان در برخی مناطق استان بارش‌ها ادامه داشت اظهار داشت: هوای استان از فردا تا اواسط روز سه شنبه پایدار است و بارشی نخواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه به استان اضافه کرد: از بعد از ظهر روز سه‌شنبه تا چهارشنبه نیز به طور مجدد سامانه بارشی وارد استان می‌شود و اگرچه احتمال بارش برف و باران وجود دارد، اما فعالیت این سامانه ضعیف و به صورت پراکنده خواهد بود.

او به کاهش محسوس دما طی هفته جاری در استان اشاره کرد و گفت: از فردا صبح ۳ تا ۵ درجه دمای هوا کاهش پیدا کرده و پیشربینی می‌شود تا روز پنج شنبه شرایط یخبندان خواهیم داشت.

پناهی به میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان بارندگی ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی مربوط به زرینه با ۶ میلی متر است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر سنندج بین ۵ تا ۱۵ در جه سانتی گراد در نوسان بود، اضافه کرد: کمترین دما طی شبانه روز گذشته مربوط به بهارستان با دمای منفی یک درجه و بیشترین دما نیز در سلین با ۱۸ درجه سانتی گراد ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.