نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اعضای شورای اسلامی باید صبر و تحمل خود را افزایش داده، با تکیه بر همدلی به دنبال کسب رضایت شهروندان باشند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی رشت، روسای شورا و شهرداران شهر‌ها و بخش‌های این شهرستان، با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شورا‌های اسلامی در ارائه خدمت به مردم و جامعه گفت: شورا‌های اسلامی نماد خدمتگزاری به مردم و نشانه پیشرفت شهر‌ها و روستا‌ها محسوب می‌شوند.

او با تأکید بر اینکه با داشتن طرح، برنامه و اراده به همراه وفاق و همدلی می‌توان از بسیاری از مشکلات گذر کرد، افزود: اگر اعضای شورا با هم سازگاری نداشته باشند نمی‌توانند جامعه خود را بسازند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی در تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌های خود نباید حزبی و گروهی عمل کنند، تصریح کرد: بررسی وضعیت و شرایط جامعه به ویژه در برخی شهر‌ها نشان می‌دهد بعضی شورا‌ها مردم را بلاتکلیف و معطل گذاشته و از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی می‌کنند.

به گفته آیت الله فلاحتی، اعضای شورا‌ها باید صبر و تحمل خود را افزایش داده و به عنوان چشمان بینا و گوش‌های شنوای مردم و جامعه با تلاش بیشتر و با تکیه بر همدلی به دنبال کسب رضایت شهروندان باشند.

مجید عزیزی، رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت هم در این دیدار با ارائه گزارشی از مشکلات و نواقص موجود گفت: برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف و زیرساختی همچون پسماند، آب، برق، راه و اشتغال در کنار بی ثباتی مدیریتی تمرکز و توجه به خدمتگزاری را کاهش داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.