هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت (ناتک) علوم، تحقیقات و فناوری فارس موفق به کسب عناوین دبیر برتر، کارشناس برتر و هیأت استانی برتر در سال ۱۴۰۰ شد.

روابط عمومی دانشگاه شیراز اعلام کرد:در چهاردهمین نشست هیأت‌های نظارت و ارزیابی استانی که در آذرماه ۱۴۰۱، با حضور وزیر علوم و رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد؛ از هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان فارس تقدیر شد.

همچنین از دکتر قاسم سلیمی، (رئیس پیشین دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان فارس) به‌عنوان دبیر برتر و آقای مهدی همتی (کارمند دانشگاه شیراز)، به‌عنوان کارشناس برتر این حوزه قدردانی شد.

در این مراسم، استان فارس در بین ۳۱ هیأت استانی، به‌عنوان هیأت برتر، دبیر برتر و کارشناس برتر در شاخص‌های تعداد بازدید‌ها و کیفیت گزارش‌های بازدید، برگزیده شد.

همچنین در این نشست، دکتر مسلم علی‌محمدلو، دبیر فعلی هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان فارس، داشبورد مدیریتی آموزش عالی استان فارس را رونمایی کرد و تجربیات استان فارس را در شیوه‌های تحلیل عملکرد آموزش عالی مطرح کرد که مورد استقبال مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دیگر هیأت‌های استانی قرار گرفت و مقرر شد که استان فارس، تجربیات خود را در این موضوع در اختیار وزارت علوم و سایر هیأت‌ها قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار