تصویب یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جاده باباحیدر به کوهرنگ

یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جاده باباحیدر به کوهرنگ و یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جاده سورشجان به چلگرد تصویب شده است.

شهباز اکبری فرماندار کوهرنگ با اشاره به توجه دولت سیزدهم به مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور گفت: سه هزار میلیارد ریال برای ۲ جاده منتهی به این شهرستان مصوب شد.

وی تاکید کرد: از این مبلغ یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جاده باباحیدر به کوهرنگ و یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جاده سورشجان به چلگرد تصویب شده است.

اکبری افزود: تاکنون هفت کیلومتر از جاده باباحیدر به چلگرد به پیمانکار واگذار شده است و تکمیل بقیه این محور ارتباطی در دستور کار قرار دارد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: مجوز ماده ۲۳ مربوط به اجرای جاده چهار خطه سورشجان شهرکرد به چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ گرفته شده است و به‌زودی در اختیار پیمانکار قرار می‌گیرد.

اکبری اظهار داشت: همزمان با فعالیت دولت سیزدهم روکش آسفالت جاده دهنو به نعل‌اِشکنان، گردنه‌های شاه‌منصوری و چری، تسطیح و زیرسازی جاده‌های اصلی ۱۳ روستا در این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: بهسازی ۵۴ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش بازفت شهرستان کوهرنگ به پیمانکار داده و از این تعداد تاکنون روند اجرایی جاده‌های چهار روستا انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۷:۲۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
امیدواریم تحولات و پیشرفتها در راهسازی چهارمحال و بختیاری با سرعتی بسیار بهتر از گذشته اجرا شوند و هر چه سریعتر استانداردهای جاده های بین شهرستانی و بین استانی و ترانزیتی استان به ایمنی لازم برسند
آخرین اخبار