امام جمعه قزوین گفت: برای جلوگیری از فرونشست زمین از حفر چاه‌های جدید پرهیز کنید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در نشست ائمه جمعه استان گفت: بحران آب بسیار جدی است و باید در‌ای زمینه با جدیّت بیشتری تبیین و فرهنگ سازی و برای جلوگیری از فرونشست زمین و آب از حفر چاه‌های جدید پرهیز کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: خدای متعال در آیه ۳۰ سوره ملک فرمودند بگو چه تصور می‌کنید؟ اگر آب به زمین فرو رود، جز خدا کیست که باز آب روان و گوارا برای شما پدید آورد؟ یعنی اگر خدای متعال این آب‌های زیرزمینی را پایین‌تر ببرد، هیچ کسی نمی‌تواند آب گوارا را تأمین کند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: این آب زیرزمینی اگر پایین‌تر برود، املاح آن زیاد و شور شده و غیرقابل شرب می‌گردد، اکنون نیز برخی از چاه‌های ما گرفتار این مشکلات هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه خداوند فتنه را ابزاری برای امتحان قرار داده است، عنوان کرد: خداوند در آیه ۱۱ سوره عنکبوت می‌فرماید خدا به احوال اهل ایمان داناست و از درون منافقان نیز آگاه است؛ در فتنه‌ها معلوم می‌شود چه کسی منافق و چه کسی از صمیم دل اهل ایمان است.

امام جمعه قزوین گفت:اکنون مشکل عدم تغییر برخی از مدیران میانی را داریم و در حالی که وزرا، استانداران و مدیران ارشد جابه‌جا شده‌اند، اما مدیرانی که در لبۀ ارتباط با مردم و جامعه هستند تغییر نمی‌کنند و این موضوع مانعی برای خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه است.

 

برچسب ها: امام جمعه ، ائمه جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار