رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت ۱۱ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۴۱۱ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد.

امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل با بیان اینکه ۸ درصد از کل تردد استان مربوط به وسایل نقلیه سنگین است افزود: میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده علاوه بر رعایت سرعت و سبقت مطمئنه به علائم راهور نیز توجه ویژه داشته باشند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۸ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده بود تصریح کرد: در ۸ ماهه امسال افزایش ۳۹ درصدی تردد را در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل شاهد هستیم.

نسیمی در ۸ ماهه گذشته ثبت ۵ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۷۸۰ تردد را در مبادی ورودی استان اردبیل یادآور شد و افزود: در مدت یاد شده ۵ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۶۳۹ تردد نیز در مبادی خروجی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

او در ۸ ماهه گذشته از افزایش ۳۹ درصدی تردد هم در مبادی ورودی و هم در مبادی خروجی استان اردبیل خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل ۴ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۸۴۱ تردد در مبادی ورودی و ۴ میلیون و ۴۵ هزار و ۶۷۰ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که امسال افزایش چشمگیری را شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل محور‌های اردبیل-آستارا وبالعکس، اردبیل-نیر وبالعکس و اردبیل-مغان بالعکس را جزوه محور‌های پرتردد استان در ۸ ماهه گذشته برشمرد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۸ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۱۹ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۸ میلیون و ۲۸ هزار و ۸۴۱ تردد در محور اردبیل-نیر و بالعکس و ۵ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۴۳۴ تردد نیز در محور اردبیل-مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

نسیمی از فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.