مدیر بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از راه‌اندازی کلینیک تخصصی- فوق تخصصی و دندانپزشکی ولایت از هشتم آذرماه در برازجان خبر داد.

مهدی بنافی گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت قبلاً در سه‌طبقه افتتاح‌شده بود و در هشتم آذرماه رسماً آغاز به کار کرد.

او ضمن تشکر و قدردانی از حوصله همشهریان و مراجعین محترم درایام تعطیلی چندروزه درمانگاه هفده شهریور به علت جابجایی به کلینیک ولایت، بیان داشت: وجود کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت برای شهرستان دشتستان ضروری است.

بنافی اضافه کرد: یقیناً محیط کوچک و نامناسب درمانگاه قبلی (هفده شهریور) برای پزشکان و کادر درمان نامناسب بود و هم درشان مردم و بیماران محترم که هدف اصلی برپایی این کلینیک هستند، نبود.

او ادامه داد: بی‌شک با راه‌اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت بیماران عزیز از خدمات تشخیصی و درمانی متنوع‌تر و مناسب‌تری با همان تعرفه دولتی بهره خواهند برد و این امر باعث ارتقاء وضعیت و جایگاه درمان و سلامت شهرستان خواهد شد.

مدیر بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان چشم‌انداز کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت را مثبت ارزیابی نمود و اشاره کرد: امید می‌رود با راه‌اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ولایت تعداد تخصص‌های بیشتری را جذب نمائیم و مردم عزیز دسترسی بیشتر و راحت‌تری از نظر تنوع تخصص‌ها پزشکی داشته باشند.

بنافی امکانات سخت‌افزاری را از جمله مواردی دانست که نسبت به درمانگاه هفده شهریور بروزتر و بهتر شده و اظهار داشت: هم‌اکنون یک دستگاه تست ورزش، یک دستگاه اکوکاردیوگرافی، دستگاه ثبت عصب و عضله، دستگاه ونتیلاتور، مانیتورهای علائم حیاتی بیمار و ... در درمانگاه ولایت جهت استفاده پزشکان و کادر درمان و رفاه حال بیماران مستقر و راه‌اندازی شده است.

او عنوان کرد: یک دستگاه رادیولوژی ثابت سقفی هم از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر تحویل شده که ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد و مردم عزیز و بیماران محترم از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

بنافی اشاره‌ای به فضای فیزیکی درمانگاه هم داشت و تصریح کرد: بی‌شک فضاهای انتظار مناسب و زیبا و همچنین اتاق‌های معاینات تمیز و مطابق استانداردهای پزشکی جلوه‌ای ویژه به درمانگاه داده و می‌توان گفت تا حدودی شایسته حضور مردم شریف و بیماران عزیز است و ان‌شاءالله در راستای خدمت‌رسانی به بیماران محترم در آینده امکانات بیشتری را مستقر خواهیم نمود و کارهای بهتر و شایسته‌تری نیز انجام خواهد شد.

مدیر بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان از کلیه مسئولین شهرستانی و استانی که در ساخت، تجهیز و راه‌اندازی این درمانگاه صادقانه و برای خدمت به مردم محروم منطقه تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب و مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت به بیماران ارجمند، دست همه مسئولین محترم استانی و شهرستانی را به جد می‌فشاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.