عضو شورای اسلامی شهر یزد بر ضرورت احداث بلوار سردار فلاح زاده در راستای کاهش بار ترافیکی شهر تاکید کرد.

پارسائیان عضو شورای اسلامی شهر یزد در جلسه کمیسیون بودجه شورا گفت: کلنگ پروژه بلوار سردار فلاح زاده مدتیست که زمین زده شده و متاسفانه تاکنون اقدام موثری برای اجرای آن صورت نگرفته، بهره برداری بلوار سردار فلاح زاده موجب کاهش بار ترافیکی چند خیابان در محدوده آزادشهر خیرآباد، عیش آباد و شهرک رزمندگان می‌شود.

پارسائیان گفت: بلوار سردار فلاح زاده علاالرغم آن که کلنگ آن زده شده و بودجه اختصاص یافته است، اما متأسفانه اقدام قابل توجهی برای اجرای پروژه صورت نگرفته است.

او  ادامه داد: بلوار سردار فلاح زاده مسیر حیاتی است که ترافیک میدان امام علی (ع)، خیابان شهیدسیدرضا پارسائیان و بلوار شهید موحدین را کاهش می دهد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: همچنین با بهره برداری این بلوار، دسترسی اهالی منطقه شهرک رزمندگان به صفائیه و آزادشهر نیز آسان‌تر خواهد شد.

پارسائیان مطرح کرد: دسترسی اهالی میدان ولیعصر و میدان سوم خرداد آزادشهر به پارک کوهستان و شهرک رزمندگان نیز سهل‌تر می شود.

او گفت: علاوه بر این با بهره برداری این بلوار، خودرو‌هایی که از شهرستان تفت به آزادشهر رفت و آمد دارند میتوانند از مسیر امن تری حرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.