فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری ۲۳ نفر از عاملان نزاع‌های طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: به دنبال وقوع دو فقره نزاع طایفه‌ای در مناطقی از آبادان که منجر به وقوع چند فقره تیراندازی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس‌های انتظامی و تخصصی قرار گرفت.

وی با تاکید بر حضور به موقع پلیس در محلات مورد نزاع و کنترل اوضاع توسط یگان امداد همچنین کلانتری وپاسگاه محل افزود: بلافاصله تیم‌های تخصصی پلیس این شهرستان با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر ۲۳نفر از عاملان اصلی هر دو نزاع را شناسایی، با هماهنگی مقام قضائی و استفاده از توان رزمی یگان انتظامی طی چند عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان سلاح‌های سرد و گرم غیرمجازشامل؛ (کلت کمری، شکاری، قمه، شمشیر و سایر آلات بکاررفته در نزاع) کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس علت نزاع‌های بوجود آمده را اختلافات قبلی عنوان کردند.

سرهنگ کشوری در خاتمه آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس دانسته و با لزوم دخالت بزرگان در حل و فصل مشکلات عدیده طایفه‌ای خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.