در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت شهر های سروآباد و دهگلان همچنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: رنگ بندی اخیر مشابه با هفته قبل بوده و تغییری در وضعیت کرونایی استان حاصل نشده است که بر این اساس در استان، ۲ شهرستان در وضعیت زرد  و ۸ شهرستان نیز رنگ کرونایی آبی دارند.

دکتر بهرام کندایی افزود:  بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها در رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های بانه، بیجار، سقز، سنندج، دیواندره، قروه، کامیاران و مریوان رنگ آبی (بی خطر) و شهرستان‌های سروآباد و دهگلان وضعیت زرد (نسبتا پرخطر) را به خود گرفتند.

او گفت: بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور تعداد صفر شهرستان وضعیت قرمز، ۳ شهرستان وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

دکتر کندائی ابراز کرد: جهت پیشگیری و مقابله موثر با این بیماری، لازم است مردم با هوشیاری در جهت مقابله با افزایش شیوع مجدد در استان اقدام کنند.

او اضافه کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از افزایش نشر ویروس‌های بیماری‌های تنفسی بویژه COVID ۱۹، سرماخوردگی و آنفولانزا در استان جدی گرفته و همچنان رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.