جوکار گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با کارآمدی و توجه به حقوق ملت، باید در همه حال خود را خدمتگزار مردم بدانند.

جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع نمازگزاران با اشاره به نامگذاری این روز به نام مجلس گفت: مجلس که برگرفته از اراده ملت است، باید نمایندگان آن هم با کارآمدی و توجه به حقوق ملت، در همه حال خود را خدمتگزار مردم بداند.

جواکار گفت: آیت الله مدرس را مجاهدی نستوه و عالمی گرانقدر دانست که در آن دوران، شجاعانه در مقابل استکبار ایستاد و از حقوق ملت ایران دفاع کرد.

او در خصوص مصوبات خوب مجلس شورای اسلامی در دوسال و نیم گذشته افزود: موضوعات مهمی از جمله قانون کسب و کار، ساخت مسکن جوانان، ساختار اصلاح بانکی، طرح رتبه بندی معلمان و طرح شفافیت آرا در این مجلس به تصویب رسید.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به اتفاقات اخیر در کشور هم اشاره کرد و گفت: امروز شاهد یک جنگ ترکیبی علیه ملت بزرگ ایران هستیم و دشمنان با راهبردی که پیش رو گرفتند می‌خواهند، ناامیدی را در دل مردم ما ایجاد کنند که ملت هوشیار و با بصیر ما نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش برآب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.