معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت از ساماندهی دختران فعال محلات استان قم برای فعالیت های فرهنگی در حرم مطهر خبر داد.

به نقل از  پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی،معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: مجموعه فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت بر اساس تجربه‌ای که دارد در برنامه‌های خود به دنبال رویکرد تعاملی با مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

او  گفت: ما با رویکرد تعاملی،  نمایشگاهی در ایام اربعین با کمک دختر‌ها برپا کردیم  که بازتاب خوبی هم داشت.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در امور فرهنگی بانوان حرم مطهر بانوی کرامت، محلات قم به ۲۰ محله تقسیم شده و دختران فعال هر محله در آخر هر هفته در محفل دختران بهشتی در حرم مطهر شرکت می‌کنند و برای فعالیت‌های فرهنگی ساماندهی می‌شوند.

او ادامه داد: در ایام ۱۳ آبان هم نمایشگاه دختران سرزمین من در حرم مطهر بانوی کرامت با همکاری شهرداری و گروه‌های مردمی فعال قم برگزار شد که از ایده تا اجرا توسط دختران نوجوان و جوان دنبال شد.

احمدی با بیان اینکه ما در تلاش هستیم این برنامه‌ها را با مشارکت نوجوانان پسر نیز دنبال کنیم، افزود: در ایام دهه بصیرت از این روش استفاده خواهیم کرد، زیرا هر چه بتوانیم این موضوعات را به شکل تعاملی با مردم در میان بگذاریم و زمینه فعالیت خودشان را فراهم کنیم تا دیده شوند نتیجه بهتری خواهیم دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار