نمایندگان مازندران در روز نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های ایران به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

نمایندگان مازندران در روز نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه‌های ایران به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند که تیم هورسان رامسر یکی از نمایندگان استان  در سالن شهید براتی شهرکرد ۳ بر صفر مقابل مس رفسنجان به برتری رسید.

شاگردان اسفندیار جمالی در تیم هورسان در اولین بازی خود در این مسابقات در ۳ دست متوالی لا نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۹ را ثبت کردند.

در مصاف نمایندگان رامسر و رفسنجان از گروه دوم رقابت ها، امیرحسین ساداتی، امیررضا آقاپور و پوریا علیزاده با ارائه عملکردی مناسب بهترین بازیکنان تیم هورسان لقب گرفتند.

در دومین روز لیگ برتر والیبال جوانان تیم شهرداری ارومیه ساعت ۱۶ جمعه امروز ۱۱ آذر ماه در سالن شهدای گمنام شهرکرد حریف هورسانی می‌باشد که نایب قهرمان سال گذشته این رقابت‌ها نیز به شمار می‌رود.

غلامرضا مومنی مقدم سرمربی و دیگر مربیان تیم ملی والیبال جوانان ایران برای شناسایی بازیکنان شایسته، مسابقات شهرکرد را از نزدیک زیر نظر خواهند داشت.

تیم لبنیات هراز آمل هم در اولین گام برابر شهداب پرستاره قرارگرفت و ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

آملی‌ها درحالی در یکی از بازی‌های گروه اول برابر شهداب یزد قرار گرفتند که حریف از تمام سهمیه‌های لیگ برتری خود استفاده کرد و ملی پوشانی، چون یوسف کاظمی، عرفان اصغرپور و ایلشن داودی را در ترکیب خود داشت.

جوانان لبنیات هراز که یکی از مدعیان گروه خود برای صعود به مرحله بعد هستند در گام دوم باید مقابل گیتی پسند اصفهان قرار بگیرند که این دیدار از ساعت ۱۴ امروز در شهرکرد برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.