مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به فرصت سرمایه‌گذاری ایجاد شده برای استان، گفت : با اجرای پروژه FTTX (ارتباط مبتنی بر فیبرنوری)، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۲۸۰ کیلومتر فیبرنوری در شهر کرمانشاه احداث می‌شود.

سیدابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه گفت : هدف از ایجاد پروژه FTTH (ارتباط مبتنی بر فیبرنوری)، دسترسی و اتصال منازل، سازمان‌ها و ادارات استانی به بستر مطمئن و پرسرعت فیبرنوری است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به ارتقای کیفیت اینترنت ثابت که یکی از خواسته‌های بحق مردم در سالیان اخیر بوده است، افزود: اجرای فیبرنوری منازل، دسترسی کاربران به سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیه را فراهم می‌سازد و باعث رونق کسب و کار‌های اینترنتی و ارتقا خدمات بر بستر اینترنت می‌شود.

محمدی با تاکید بر لزوم توجه و همکاری مسئولان برای فرصت سرمایه‌گذاری ایجاد شده در استان با رقمی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال، تصریح کرد: شرکت آسیاتک بعنوان مجری طرح FTTH استان کرمانشاه انتخاب شده که در صورت عقد تفاهم نامه با شهرداری، این پروژه با حداکثر سرعت و مطابق استاندارد‌ها و تکنولوژی روز دنیا طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: هر روز تاخیر در آغاز اجرای این پروژه موجب از دست رفتن فرصت نسبت به سایر استان‌ها شده و خواستار همکاری و تسریع در صدور مجوز آغاز به کار از طرف شهرداری کرمانشاه هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.