استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ضروری است درآمد‌های منطقه از جمله گمرک و بازارچه‌های مرزی در خود استان هزینه شود بنابراین از هیأت دولت خواهشمندیم این مهم اجرا شود.

 حسین مدرس خیابانی در نشست شورای اداری منطقه سیستان که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در سرسرای فرمانداری زابل برگزار شد ضمن تقدیر از حافظان امنیت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: خوشبختانه شاهد افزایش درآمد‌های گمرک در استان بودیم که این به معنی افزوده شدن به حجم تجارت استان است.

وی ادامه داد: ضروری است درآمد‌های بازارچه‌ها و گمرک سیستان و بلوچستان در خود استان صرف شود لذا خواهشمندیم درآمد گمرک این منطقه در همین منطقه هزینه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم طرح‌هایی، چون انتقال آب دریای عمان و حفر چاه‌های ژرف به سرعت اجرا شود، اما اجرای این طرح‌ها زمان می‌برد بنابراین باید موضوع دریافت حق‌آبه به سرعت پیگیری شود.

وی با اشاره به سند تحول و توسعه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سند تحول دولت ۶ عامل برای پیشرفت و توسعه یک کشور آمده که خوشبختانه هر ۶ عامل در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.

مدرس خیابانی ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های منطقه سیستان باید یک کمیته ویژه برای حل مسائل استان و این منطقه تشکیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.