۹ لیدر اغتشاشات و ایجاد ناامنی در شهرستان عباس آباد دستگیر شدند.

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی تحریک افکار عمومی توسط افرادی فریب خورده و معاند نظام در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۹ نفر از عاملان اصلی این تحرکات که ضمن تحریک افکار عمومی در فضای مجازی اقدام به ایجاد راهبندان، انسداد جاده‌ها و پرتاب کوکتل مولوتف به سمت مردم و ماموران می‌کردند، شناسایی شدند.

سرهنگ ساداتی، ادامه داد: متهمان با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان چندین قبضه قمه و انواع سلاح سرد و مقادیر قابل توجهی کوکتل مولوتف کشف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: این افراد که با مقاصد تحریک افکار عمومی و برهم زدن امنیت عمومی در آن شهرستان فعالیت می‌کردند به شعار نویسی، ارسال فیلم و محتوا به شبکه‌های مجازی و کانال‌های معاند و آشوب‌های خیابانی اعتراف کردند.

او از مردم خواست، ضمن مراقبت از فرزندان خود از دامن زدن به شایعات و القائات دشمنان و معاندان در فضای مجازی و حقیقی خودداری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
ارازل و اوباش و سارقین و معتادا حق شرکت در اعتراضات رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۴۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اینها کل امنیت کشور را به بازی گرفتن و آموزش دیدن که درصورت گیرافتدان بگن پشیمونیم .بخدا اگر برخورد قاطع قانونی با اراذل تروریست نشه بدون شک مردم آسیب دست به تلافی میزنن اونوقت دیگه کار بجای باریک میرسه و حتی سوریه سازی دشمن عملی میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
وقتی دروغ گفتن مالیات نداره ،اونهایی که دستگیر میشن میگن :گول خوردیم .اینها همه دوره دیده هستن.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۳:۰۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
از این افرادی که خسارت زدن خسارت را باید بگیرید و به خاطر جرمشون زندانی کنید تا درسی باشه برای بغیه وکسانی که قتل کردن اعدام بشن تا عدالت اجرا بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
این ها قصد تجزیه ایران و نهایتا نابودی کشور و ملت را دارند ِذا تا قبل از اینکه دشمنان برای حمله به کشور تجمیع شوند هر چه سریعتر قائله این اندک جماعت را درسراسر کشور جمع نموده تکلیفشان را یکسره کنید در غیر اینصورت هزینه بعدی بسیار سنگین است البته عده ای خائن که از سفره کشور بردند و خوردند بویژه از دوم خرداد ۸۶ تاکنون آتش بیار معرکه هستند ..
Iran (Islamic Republic of)
Masoud
۱۵:۳۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
نود درصد این مردم اعتراض دارند و شاید ده درصد هم اغتشاش بکنند، آیا آزادی احزاب در ایران وجود دارد که مردم نظرها و ایده های خود را با پخته ها و بزرگترهای هم فکر خود در میان بگذارند؟!؟
Russian Federation
عبدالله
۱۵:۲۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
توبه ی گرگ مرگ است ... نباید به ننه من غریبم این براندازان مزدور اعتنا کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
وقتی قراره دو روز دیگه آزاد بشن، چرا رفتین دستگیرشون کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اینا هم بیکار بودن گفتن بیکار نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
اگر کسانی هم مطالبه دارند باید تریبون آزاد گذاشته شود یا در یک خیابان اصلی بشینند تا مدیران نظام صدای آنها را بشنوند و برنامه زمانبندی رفع مشکل اعلام کنند . اگر اقدام نکردند با تجمع معنی دار بدون اغتشاش در مقابل مجلس یا پاستور چادر یزنند یا اسکان کنند .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۵۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
درست میگید هموطن .من خودم بدون شک به خیلی موضوعات معترضم به مدیران مختلف در سطوح مختلف معترضم بابت زیرپا گذاشتن قوانین و حتی به مشکلات بیکاری جوانان معترضم ولی هر چیزی راهی داره و شما هم درست میگید.هیچ مسولی هم با اعتراض مخالف نیست .امیدوارم هم مردم فهیم و هم مسولین امر همت کنن تا هم امنیت کامل برگرددو هم مشکلات بیکاری و معیشتی حل شود .خواهان برخورد قاطع و مهم با تمام مفسدین اقتصادی هستیم چون اکثر گرفتاری و گرانی زیر سر همونها بوده.مثل حذف 4200تومانی که بخاطر دزدی چندشرکت مربوط به نفرات خاص انجام شد و همون حذف ارز باعث موج گرانی کمرشکن برای ماشد.پس عدالت را اجرا کنید و تمام دزدان وحتی کسانی که کوچکترین همکاری با اون شرکتها ونفرات دزد را داشتن مجازات سنگین کنید.همه گرفتاریها از گرانی شروع شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
درسته ازجمله مهمترین خصلت یه آدم، آدم بودن است!! ولی این مهم بیشتر درسایه معیشت مطلوب واشتغال وازدواج وامیدبه آینده حفظ میشه، (فقرکه بیادایمان ضایع میشه!) اگرمنصفانه به چنددهه مدیریت کشوردرمجموع نگاه کنیم قشرزیادی ازجوانان کار ومسکن وزندگی مشترک و.. ندارند! ( چراکه درسایه کاروزندگی ونشاط وامید به آینده هیچگونه نیرنگ وفریب دشمنان درایشان کارگرنمیشد) ازطرفی تلاش وهزینه وجانفشانی های زیادی شده که جوانان بطورکلی دردریای اعتیاد وبزه وفساد و... غرق نشوندچراکه اگرخدایی نکرده خیل عظیمی ازجوانان دراین مرداب گرفتاربودن حتی توان وانگیزه ای هم براشون باقی نمیماندکه پیاده نظام دشمن شوند!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
جوانی که کار وزندگی نداره اگر سمت (موادومسکرات ومسائل غیراخلاقی وقمار و...) نرود احتمال اینکه دچاربیماریهای روحی روانی بشه وبه خودش ودیگران صدمه بزنه زیاده! خشمی که دراعتراضات تخلیه میشودخیلی مواقع برای رهایی ازفشارهای روحی روانی است اینکه جوانان ما اکثراً سالم هستند،مسئولیت مسئولان راسنگین ترمیکنه تا بفکراشتغال ومسکن وآینده آنان باشند.البته اینکه جوان بیکاربره سمت خلاف تا دچارعصبیت وفشارروانی نشه!!!! گزینه خیلی ناجور وفجیعی است! ولی راحت طلبی آدمی وخامی وبی اعتقادی و.. عاملی است برای تباهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
بشری که باهراعتقادی معنوی هم باشه، با پایین آوردن سطح توقعاتش زندگی خیلی ساده ای راشروع میکنه یه اتاق 9متری! زیرزمین با دست فروشی وبازاریابی وهمسری هماهنگ باباورهاش! حالاهرچقدرفکروتلاشش توسعه پیداکنه بدیهی است ازلحاظ مادی هم زندگیش رونق پیدامیکنه.این فرد نه به سمت خلاف میره نه بیماری و..درجای خودش هم دربرابربی عدالتی هاواکنش نشان میده واکنشی کارساز اقدامی سازنده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
وقتی ازادشان می کنید چرا دستگیرشان می کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
خوبه دیگه هرغلطی دوست داشتید کردید بعد پشیمونید بافراخوانهای شما این همه آدم کشته شدن چه پلیس چه مردم بعد خیلی راحت میگی پشیمانم خوب اگه راست میگید برین و خودتون رو بکشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه
مجازاتشون کنید تا درس بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
غلط کردید تا دستگیر میشید الکی میگید اظهار پشیمانی میکنم خدا لعنتتون کنه