مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری اردوی توانمند سازی مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) استان در قالب اردوی «الی الحبیب» خبر داد.

حجت الاسلام عباس عبدالهی با بیان اینکه به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب (س) اردوی تربیتی، فرهنگی و آموزشی ستایشگران جوان و شاخص استان سمنان در روزهای نهم و دهم آذرماه برگزار شد، تاکید کرد: شهرستان قم و حرم مطهر جمکران میزبان این اردوی فرهنگی و تربیتی بود.

وی با بیان اینکه مداحان و ستایشگران شاخص استان سمنان در این اردوی تربیتی دو بخش شامل مباحث تخصصی توانمند سازی ستایشگران که در وادی شعر، سبک و فنون ستایشگری و همچنین مسائل تحلیلی، تهذیبی و نگرشی است، آموزش می‌بینند، افزود: در این آموزش‌ها از اساتید برتر کشوری بهره‌گیری شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان آشنا شدن جامعه ستایشگری استان و شهرستان‌های مختلف با همدیگر و شکل‌گیری شبکه ستایشگران اهل بیت (ع) جوان و شاخص را از جمله اهداف این همایش دانست و تصریح کرد: یکی از نقاط ضعف ما چه در منبر و چه در مداحی این است که افراد شاخص از همدیگر چندان خبری نداشته و ارتباطات منسجم و مشخص جمعی و شخصی ندارند و لذا تلاش کردیم که آن‌ها را در قالب این اردو گردهم بیاوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار