گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد برای افزایش قدرت خود جهت مجبور کردن دشمن به امضای توافقی جدید اقدام خواهد کرد.

ابوحمزه از فرماندهان گردان‌های قسام در جشن تجلیل از ۷۷ اسیر حافظ قرآن در شهر غزه که امروز پنجشنبه تحت عنوان «اهالی قرآن در پشت میله‌های زندان» برگزار شد گفت: مساله اسرا در راس اولویت‌ها ما قرار داشته و ما به وعده‌های خود عمل کرده و برای تحقق آن از هر راه ممکنی تلاش می‌نماییم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی تاکید کرد: هرگز به دشمن اجازه نخواهیم داد که بر اسرای ما مسلط شده و از مساله آن‌ها استفاده تبلیغاتی گردد، ما تحولات جنبش اسرا را در سایه تشکیل دولت جدید صهیونیست از نزدیک دنبال می‌کنیم.

ابوحمزه ادامه داد: اسرا هرگز در این نبرد رها نشده و به دشمن نسبت به ارتکاب هر گونه حماقتی علیه اسرای فلسطینی هشدار داده و مساله اسرا خط قرمز ما محسوب می‌شود. گردان‌های قسام با تمام امکانات خود از اسرا دفاع کرده و آینده نشان دهنده صداقت ما در گفتار و کردار است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش حماس نیز در این مراسم ضمن تاکید بر صداقت، ثبات و وفاداری اسرا و مسلح بودن آنان به سلاح ایمان و قرآن در سال‌های طولانی اسارت افزود آنان در این دوره از زندگی خود با کتاب خدا مانوس بوده و در فراق خانواده و دوستان و وطن خود به آن مسلح شده‌اند.

وی گفت: به شما تبریک می‌گویم و دستان خود را به سوی شما دراز می‌کنیم و یکبار دیگر با شما برای بازگشت به سوی خانواده و دیار خود به اذن خداوند متعال تجدید عهد می‌نماییم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار