آیین رونمایی از هفتمین کتاب سری «مدرسه عشق» در خصوص زندگی نامه استاد حاج علی محمدی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

مراسم رونمایی از کتاب مکتب با حضور  پسران و خانواده استاد حاج علی محمدی دوست، محمد نوروزی فرسنگی نویسنده کتاب مکتب و خانواده‌های فرهیختگان و فرهنگیان در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. 

کتاب مکتب به نویسندگی محمد نوروزی فرسنگی براساس زندگی استاد حاج علی محمدی دوست نوشته شده است. مهدی محمدی دوست فرزند استاد در این مراسم حضور داشت و به میهمانان خوش آمد گویی کرد. 

 

حاج علی محمدی دوست

تاکنون شش کتاب خوب از سری کتب آموزگاران برای آقایان یزدانیان، دادگستریان، روزبه، محدث منتشر شده و اکنون سری شماره هفتم این مجموعه به چاپ رسیده است. 

حاج علی محمدی دوست

فکری رئیس انتشارات فهم گفت: ان‌شاءالله خدا توفیق بدهد مسیر آموزگاری را ادامه دهیم و عزیزان و بزرگان دیگر راه درست را به کودکان نشان بدهند. سال ۶۷ مدرسه موتلفه تاسیس شد. تاکید حاج آقا محمدی به تاسیس یک مدرسه پسرانه نبود، زیرا آینده‌سازان، جوانان این مرز و بوم مادرانی هستند که در مدارس دخترانه درس می‌خوانند و رشد می‌کنند. 

همانطور که خلا مدرسه انقلابی پسرانه در آن زمان برای ایشان حیاتی بود تاکیدی برای اینگونه مدارس برای دختران داشتند. در ادامه این مراسم یک گروه سرود به شعر خوانی پرداختند. 

مراسم

محمد نوروزی فرسنگی  نویسنده کتاب مکتب در مراسم رونمایی گفت: کتاب فرزند مولف است و هیج فرزندی از نگاه پدر و مادر خود فرزند بدی نیست و بدی‌های این کتاب را بیش از هر کس دیگری خوب می‌دانم. 

او افزود: تا قبل از تالیف این کتاب نزدیک به بیست سال تعریف ایشان را می‌شنیدم، اما هیچگاه فکر نمی‌کردم چنین کتابی را در وصف همچین کسی تالیف کنم و فکر می‌کنم ایشان خواستند تا من این کتاب را بنویسم. 

نوروزی در ادامه صحبت‌های خود از برخی از اسامی افرادی که در این کتاب حضور دارند نام برد: حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر محمدی اولین شخصی بودند که در خصوص این کتاب با ایشان صحبت کردم، استاد خاموشی یکی از نزدیک ترین‌های استاد محمدی دوست، استاد روزبه، استاد سعید محمدی، خانواده محترم استاد محمدی، استاد فکری و صدرا حسین پور اشخاصی بودند که در تالیف این کتاب حضور داشتند. 

رونمایی

او در ادامه گفت: این کتاب نسخه صوتی هم دارد تا افراد بتوانند به طور صوتی به آن گوش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی محمدی دوست
۰۹:۱۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اینجانب فرزند مرحوم محمدی دوست .
خبر ،‌ دارای اغلاط بسیاری است، خواهمشندم اصلاح فرمایید. 09127016631