فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر در دور دست‌ها کاری بر زمین مانده با افتخار می‌پذیریم، سپاه رقیب هیچ پیمانکار و یا بخش خصوصی نیست.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در آئین افتتاح پروژه راه روستایی روستای کهوان آبیک که با حضور جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان قزوین مسئولیت اجرای ۲۴ پروژه در استان قزوین را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه از این ۲۴ پروژه، اجرای ۱۱ مورد به بسیج سازندگی استان قزوین سپرده شده است، افزود: با همت جهادگران سازندگی استان ۹ پروژه زودتر از موعد انجام و آماده بهره‌برداری است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: امروز با افتخار عنوان می‌کنیم فرهنگ خدمت بی منت به مردم عمومی شده است و مطالبه مردم از مسیولین نیز در حوزه‌های مختلف منطقی است.

وی با بیان اینکه اگر در دور دست‌ها کاری بر زمین مانده با افتخار می‌پذیریم اضافه کرد: ما رقیب هیچ پیمانکار و یا بخش خصوصی نیستیم.

رفیعی بیان کرد: بسیج مثل همیشه پیشقراول و فدایی ملت است و آمادگی داریم سخت‌ترین کار‌ها را به بهترین شکل و بهترین کیفیت ارائه دهیم.

وی در پایان یادآور شد: بنا به وعده‌ای که به مردم داده ایم توانسته‌ایم جلوتر از برنامه‌ها حرکت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.