مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه دهم آذر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ  فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : در پی تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان مشخص شد چند تن از قاچاقچیان یک محموله مواد مخدر را از جنوب شرق کشور خریداری و قصد انتقال آن از مسیر استان کرمان را دارند؛ بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرارگرفت.

وی افزود:ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان مأموران این فرماندهی در اقدامی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان موفق به شناسایی خودرو مورد نظر و دستگیری ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: طی بازرسی صورت گرفته از خودروی موصوف مقدار ۱۴ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در پوشش مسافر اتوبوس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت : اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ، کنترل خودرو‌های عبوری از آزاد راه "قزوین-کرج" را در دستور کار خود قرار داده و یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو با استفاده از شگرد‌های پلیسی و رعایت موازین شرعی، به یکی از مسافران مشکوک و برای بررسی بیشتر او را از خودرو پیاده کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در بازرسی از وسایل و لوازم همراه مسافر مورد نظر، ۸۳۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.