مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد می‌کنیم که ظرفیت عظیم ۳۰ میلیارد دلاری را برای حضور و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان فراهم خواهد کرد.

پیام برزگر گفت: به همت شرکت‌های دانش بنیان، کارخانه نوآوری را در منطقه ایجاد خواهیم کرد گفت: یکی از اهداف متعالی برای توسعه صنعت پتروشیمی به یقین استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای عبور از مشکلات، رفع موانع و جهش در تولید و صادرات است.

او می‌گوید: در همین راستا به دنبال ایجاد کارخانه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هستیم، ظرفیت بسیار عظیم ۳۰ میلیارد دلاری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای حضور و فعالیت موثر شرکت‌های دانش بنیان فراهم است.

به گفته او نیاز‌های فناورانه شرکت‌های پتروشیمی منطقه احصا شده و در اختیار دانش بنیان‌ها قرار خواهد گرفت، قطعا دانش بنیان‌ها در صنعت پتروشیمی یک نقش اساسی خواهند داشت و تغییرات خوب و رو به جلویی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ایجاد خواهند کرد.

 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در جنوب استان خوزستان و شمالی‌ترین نقطه خلیج فارس در زمینی به مساحت ۲۸۵۰ هکتار قرار گرفته است که سالانه بیش از ۱۸ میلیون تن انواع محصول پتروشیمی را تولید می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.