شهردار شهرکرد گفت: چابک‌سازی سیستم و تسریع در روند ارائه خدمات از مزایای صدور آنلاین گواهی ساختمانی در حوزه شهرسازی است.

محمدحسین واحدیان اظهار داشت: صدور پروانه یکی از مهم‌ترین عواملی است که در حوزه شهرسازی مردم با آن در ارتباط هستند و صدور آنلاین گواهی ساختمانی علاوه‌بر چابک‌سازی و تسریع در روند خدمات می‌تواند منجر به اعتماد سازی بین شهروندان و شهرداری شود. 

وی با بیان اینکه اسناد فرادستی حوزه شهرسازی در سامانه آنلاین صدور پروانه بارگذاری شود، افزود: در این سامانه شهروندان می‌توانند ضوابط و قوانین شهرسازی را مشاهده و مرحله صدور پروانه را مشاهده کنند. 

شهردار شهرکرد اضافه کرد: در این سامانه باید موارد مربوط به نما و سیما و منظر ساختمان‌ها پیش‌بینی شود تا شاهد یکنواختی در سیما و منظر و ساختمان‌ها باشیم. 


بیشتر بخوانید


واحدیان ادامه داد: راه‌اندازی سامانه آنلاین صدور گواهی می‌تواند منجر به کاهش خطا‌ها شود.

مرجان دادایی معاون معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: شهرداری در حوزه ماموریت‌های کاری و وظایف خود مجوز‌هایی را صادر می‌کند که امروز با توجه به توسعه شهر هوشمند و خدمات الکترونیک، ضرورت ایجاد زیرساخت برای ارائه خدمات غیرحضوری بیش از پیش شده است.

وی افزود: پرونده‌هایی که به شهرداری ارجاع می‌شود به صورت فرایندی می‌توان از طریق سامانه الکترونیک پیگیری و صدور گواهی ساختمانی با استفاده از درگاه ملی صدور مجوز‌ها انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار