دم خروسی که بیرون زد؛ زوایای پنهان دیدار رئیس جمهور فرانسه با مسیح علینژاد

شاید تا به امروز در اخبار و رسانه‌ها اسم برنارد هنری لوی را شنیده باشید که در دیدار مکرون با علینژاد نقش مهمی داشته است؛ اما این فرد کیست.

برنارد هنری لوی که سالهاست در زمینه ایران فعالیت‌های زیادی دارد خود را یک یهودی پرافتخار معرفی می‌کند؛ اما باید به این نکته اشاره کرد که بسیاری در منطقه او را به عنوان شیطان فرانسوی می‌شناسند.

لوی کسی است که بار‌ها به بهانه‌های مختلف و با به نمایش گذاشتن چهره یک مستندساز و یک فیلمساز فرانسوی بار‌ها به مرز‌های ایران نزدیک شده و در نشست‌های مختلف مطبوعاتی خود را از طرفداران و حامیان منطقه مستقل کردستان معرفی کرده است.

لوی شش سال پیش به بهانه ساخت یک مستند از عراق برای جشنواره کن تا پشت مرز‌های کشورمان آمد. او که بعد‌ها مقامات عراقی این اطلاعات را فاش کردند به وسیله پهپاد تصاویر دقیقی از موصل و برخی شهر‌های مرزی و کردنشین عراق تهیه کرد. او در نشست خبری که به مناسبت ساخت این مستندش تشکیل شده بود با اشاره به توافق سایکس پیکو میان فرانسه و انگلیس علناً عنوان کرد که ما باید از لحاظ اخلاقی وجود یک سرزمین کُردنشین مستقل را به رسمیت بشناسیم.

برنارد هنری لوی که خود را یک یهودی فعال و پرافتخار در عرصه‌های فرهنگی می‌داند همان فردی است که سال‌ها مقالات و تحلیل‌های وی در رسانه‌ها و مطبوعات مختلف در مخالفت با ایران و اهداف وی برای تجزیه طلبی بر هیچ کسی پوشیده نیست. لوی در سال ۲۰۱۰ از سوی نشریه صهیونیستی جروزالم پست، به عنوان چهل و پنجمین چهره پرنفوذ یهودی دنیا معرفی شد و بسیاری از هواداران او معتقدند که وی یکی از بزرگترین متفکران حال حاضر فرانسه است.

او از جمله کسانی است که در داخل فرانسه حتی بسیاری او را جزء تئوریسین‌های «اسلام هراسی و اسلام ستیزی» در اروپا می‌دانند. او در کتاب‌ها و مقالات خود بار‌ها اسلام، تروریسم و ذهنیت عربی را با یکدیگر برابر دانسته و تلاش کرده خشونت و جنگ‌ها در خاورمیانه را از این طریق توجیه کند.

لوی از جمله افرادیست که مخالف حجاب در کشور‌های اروپایی به ویژه در فرانسه است و هر جایی که قانونی در مورد عدم پوشش اسلامی در فرانسه به تصویب می‌رسد، نامی از این چهره یهودی هم دیده می‌شود. لوی بار‌ها در تحلیل‌های خود اسلام حاکم در خاورمیانه را خشن و مستبد معرفی کرده و معتقد است در اقلیم کردستان عراق چهره واقعی از اسلام به نمایش گذاشته می‌شود.

او از جمله حامیان جدی رژیم صهیونیستی است و در خاطرات خود نوشته که در سال ۱۹۶۷ در حالی که ۱۹ سال داشت آمادگی خود را برای حضور در جنگ میان اعراب و صهیونیست‌ها اعلام کرده بود، ولی چون این جنگ بیشتر از شش روز به طول نیانجامید فرصت عرض اندام به صهیونیست‌ها نصیبش نشد.

این فرد در یکی از کتاب‌های خود قویاً اشاره کرده که هیچ ارتشی دموکراتیکتر از ارتش رژیم صهیونیستی نیست و از دولت‌ها خواسته از ساختار این ارتش الگوبرداری کنند.


بیشتر بخوانید:

رمزگشایی از دیدار مصی علی‌نژاد با مکرون


نخستین کتاب مشهور لوی در سال ۱۹۷۳ و زمانی نوشته شد که دو سال از تجزیه پاکستان به دو بخش پاکستان و بنگلادش می‌گذشت. با مروری بر نوشته‌ها و خاطرات لوی می‌توان به این مهم دست یافت هر جایی در جهان اسلام که آشوبی به پا شده برنارد هنری لوی در آنجا حضور داشته است. وی در سال‌های آخر قرن بیستم، در بوسنی بود پس از آن در بحبوحه آغاز جنگ در افغانستان به این کشور سفر کرد و حتی با «احمد شاه مسعود» هم دیدار‌هایی داشت. در دوران اختلافات در سودان و سودای تجزیه طلبی در این جنوب این کشور حاضر شد، در سال ۲۰۱۱ و با آغاز تحولات سیاسی در کشور‌های عربی همراه مخالفان وارد لیبی شد و مدتی را در بنغاری اقامت داشت.

او تلاش‌های زیادی را برای برکناری دولت «بشار اسد» انجام داد و سال‌ها در تلاش بود تا دولت اسد را دولتی غیرقانونی و غیرمردمی معرفی کند.

لوی همچنین از جمله افرادی بود که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ خود را طرفدار مخالفان دولت روسیه در اوکراین معرفی می‌کرد و بار‌ها تلاش کرده بود خواسته مردم منطقه برای جدایی طلبی را از راه‌های مختلف توجیه کند.

با نگاهی گذرا به تمامی شبکه‌های اجتماعی که لوی در آن‌ها فعال است به راحتی می‌توان مشاهده کرد هر زمانی که در ایران صدایی از مخالفت و آشوب بلند شده این چهره صهیونیست  مطالب بلند بالایی را با هشتگ‌های ایران آزاد و یا آزادی ایران منتشر کرده است.

مسیح علینژاد

او از جمله افرادی است که در اغتشاشات اخیر در ایران هم فعالیت‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و با یک جستجوی ساده می‌توان به تمام مطالبش دسترسی داشت. لوی هم در ماه‌های اخیر و در سال‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها در مورد تشکیل کشور مستقل کردستان اظهارنظر کرده و با برخی تحلیل‌های واهی تلاش کرده این نظریه خود را توجیه کند.

در دیدار اخیر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با مسیح علینژاد هم برنارد هنری لوی حضور داشته و پس از این دیدار به گفته روزنامه وال استریت ژورنال گفتگوی مفصلی با رئیس جمهور فرانسه داشته است و با توجه به مطالبی که در این روزنامه آمریکایی درج شده این چهره تلاش کرده تا مکرون را همراه و موافق با اغتشاشگران در داخل ایران سازد؛ تلاش‌هایی که نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشور‌های منطقه تا به امروز نتیجه دلخواه صهیونیست‌ها را به همراه نداشته است چراکه آن‌ها قادر به تغییر ریشه‌ها نیستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
لعنت براین زن زشت وبدترکیب که الان شده نمادوطن فروشی،خباثت،دروغ،اختلاف افکنی وباعث شده تادشمنان جرائت پیداکنندبرای جسازت به ملت شریف ایران
حیفه اسم انسان روی این عجوزه گذاشته بشه.
هرچی هستی وهرکثافتی هستی لااقل وطن فروش نباش.
این لجنی که تودرآن فرورفتی آخرش زباله دان تاریخه که برگشتی درش نیست.
به لطف الهی ومددامام زمان؛
وبه همت زنان پاک سرشت وعفیف ومردان باایمان وباغیرت،برای این مملکت واین ملت واین سرزمین مشکلات ودشمنی هایکی پس ازدیگری تبدیل به رشدوشکوفایی وبرکت خواهدشد.من نمیدونم روزهاویاماههای آینده عاقبت این وطن فروش بهترازهم کیشانش خواهدبودیاخیر.
Iran (Islamic Republic of)
عمو
۰۹:۱۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
نمی دانم این زن کثیف ووطن فروش باچی مقایسه کنی هرچه فکرکردم می بینم تمام حیوانات کره زمین از این حیوان هم نجیب ترندوهم زیباتر فقط یک کلمه خاک برسرآنانی که به صحبتهای این آشغال مانده درسطل آشغالی که بوی گنیده می دهدگوشی کردند خودشان وخانواده هایشان رابدبخت کردند باشگاه خبرنگارزودترعکس این آشغال ازصحفه ات پاک کن که بوی تعفن ازعکسش هم بیرون می زند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
عکس این پیرزن را بردارید دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
این معصیت شیطان نژاد است این عجوزه ای است که مانند جادوگران جارو سوار شده و گاهی جفتک می اندازد و جیغ می کشد
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۵۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
موش های کثیف یهودی در انتظار عذاب دردناک و سخت الهی هستند. حتی یک عدد از این نجاسات زنده نخواهد ماند. به زودی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
... خانم امان از زمانی که حیا یک زن ریخته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
این زن مصداق روایتی از مولا علی ع است که پیشگویی فرموده اند آخر زمان فتنه ای ازطرف زنان بر پا خواهد شد
که این فتنه به جهنم خاتمه خواهد یافت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
همیشه برخورد و نگاه اول به یک دختر در خواستگاری و یا آشنایی خیلی اساسی زیربنایی و تعیین کننده برای سالیان زیاد از یک زندگی مشترک هست دختر موقر و با حجاب با زبان لباس و بدن خودش میگوید که من در درجه اول یک انسان هستم و زن بودن من که حیوانیت من میباشد فرع قضیه میباشد من در اصل به عنوان یک انسان باید دوست داشته بشم نه به عنوان یک جنس مونث و جنسیت من فرع وجود من می باشد اگر همه با چنین نگاهی ازدواج نمایند زندگی ها و عشقهایی پایدار ان شاءالله خواهند داشت چراکه از ابتدا زیربنای عشقشان با انسانیت آمیخته است و به نسبت این انسانیت هست که بر زندگی آنها حکومت می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اروپاییها و آمریکاییها فعلا دارند خواب نفت و منابع ایران می بینند و در حال طراحی جدید که چگونه از مزدورهای داخل ایران به نفع خودشان استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
بهتر نیست اسم این رو اصلاح کنید مصی درسته نه مسیح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
مسیح، اسم پسره
اسم این خائن، معصمومه اس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
سلیطه پولی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۲:۴۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
مسیخ پتیخ نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اینو اگه دستگیر کنن کمرشون میشکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
اوین بود
مبادله اش کردند!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
چقدر چهره این زن کریه و زشت هست
ایکاش یکی پیدا میشد این افریته را از روی زمین محو میکرد.حیف زمین که این انگل روش راه بره.
خدا به راه راست هدایتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
شهین پوررمضان
۱۲:۵۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
خدا به انسان روح دمیده ما حق نداریم به بهانه این که با ما اختلاف نظر دارد از روی زمین نیستش کنیم ای کاش با انصاف تر باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
خداوند لعنتش کنه که کلی از جوانان را تحریک کرد و به کشتن داد ای کاش یک نفر میرفت و فکش را پایین می آورد تا دیگه زبانش قابل چرخاندن نباشد
تو همین دوماهه دویست نفر از جوانان کشور را شهید کرده خداوند خودش و اجدادش را در جهنم قرار دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
این زن و مرد شیاطین مجسمند و (نحسی جعلی نژاد) یک خود فروش نیست بلکه یک ایران فروشه و در مخیلش ایران رو کلی که نه جزء جزء و پاره پاره میخواد . باید گفت شتر در خواب بیند پنبه دانه . آرزو رو به گور خواهند برد .
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۳:۴۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر تو زن خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
از چشمان تیز بین سربازان گمنام امان زمان عج،،، در امان نخواهید بود.
Iran (Islamic Republic of)
ژن من اشکال داشت..
۲۲:۵۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
طرفدار کسی نیستم ولی مگر مکرون رئیس جمهور فرانسه نیست؟...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
رئیس جمهور تروریست...
تروریست های اغتشاشات، دست پرورده رؤسای جمهور آمریکا، فرانسه
و صدراعظم آلمان
ملکه سابق انگلیس و شاه امروز(چار لز )
پادشاه رژیم جعلی سعودی
رژیم غاصب
و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
امر به معروف و بیان معروف نوعی ثواب و نیکی و گسترش فرهنگ صحیح اجتماعی است.
"بی حجابی یعنی مشارکت در گناه نگاه های هرزه که در هر اجتماعی وجود دارند"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
درطول تاریخ به اثبات رسیده...
بی حجابی = نا امنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
فقط به فکر پوله این آدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
ای بابا باز در قفس شانپانزه ها رو باز گزاشتن یک جفتشون فرار کردن عکسشون رو گزاشتن توی سایت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
مرگ بر مسیح پولی نژاد بی شرف وطن فروش اورانگوتان :)))
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۲۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
مسیح انسان با شرف و خوبیه.به درد مردم ایران فکر میکنه.خدایی نباید قضاوتش کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
آره همون به درد تو و امثال هرزه و بی شرفی مثل خودت میخورن آره حمایتش کن دست وپاشونم بوسه بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
ما فقط منتظر بودیم شما تاییدش کنید تا تکلیف ما روشن شود ، راستی صدام و مسعود رجوی چطور آدمی بودند اگر شما تاییدشان کنید دیگه کاملاً مشکل ما حل خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
هرزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
اصلا آدم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
خدایی طرفدارای مصی دوزاری هم مثل خودش بی عقل و نادان هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
چون توخودت بی شرفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
تو که از محنت دیگران بی غمی!!!
نشاید که نامت نهند آدمی...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا رفیعی
۲۱:۱۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
تو خودت هم یک خائنی که خز این دختر شیطان حمایت میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اینقدر طرفدار ش هستی ان شالله باهاش محشور بشی در روز قیامت
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۱:۵۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
موشهای کثیف فاضلاب هر جا باشند جز کثیفی و بیماری ثمری ندارند خائن پست با آن مردک یهودی صهیونیسم آرزوی تجزیه ایران رو به گور خواهید برد طناب دار سزای خیانتکاران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
مسیح پولی نژاد هم باطنش کریه هم ظاهرش.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۳۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
آخه کسی نیست به این خانم مو فرفری حالی کنه از نظام بدت میاد چرا به نفع دشمن وضررمردم خودت کار میکنی.انشاالله بزودی مثل تفاله پرتت میکنند بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ایران وطنم
۲۳:۵۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
عکس یادگاری یه وطن فروش با یه صهیونیست جنایتکار کودکش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
ایران همیشه ایران خواهد ماند دشمنان تجزیه طلبی بدانند اقوام عزیز لر ،بختیاری،ترک،کرد،بلوچ ،گیلک،وتمام غیور مردان و زنان ایرانی مذهب در وجود خانوادها نهادینه هست وبا کندن چندتا روسری ریشه های این اصالت خشک نمیشود چوایران نباشد تن من مباد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
خانم علی‌نژاد منتظر عواقب کارهایی که کردی باش، هیچ وقت ایران قدرتمند ما را دستکم نگیر ، به زودی خواهی فهمید نتیجه ی گماشته بودن برای رژیم تروریست آمریکا چی میشه ..... مطمئن باش به زودی قدرت ایران برایت روشن میشود .....گنده تر از تو هم هیچ غلطی نتونستند با اقتدار ایران بکنن دیگه تو که پشه ایی بیش نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل نوغانچی صالح
۲۱:۵۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
بنظرم اصلا نباید به رفتار و حرفهای افرادیکه به کشور ضربه میزنند توجه کرد و بزرگش نکنیم چون جواب ابلهان خاموشیست فقط باید رفتار کردار خود را اصلاح کنیم و باعث وحدت رفتاری باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
بعضی ابله ها رو باید ادب کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
تنبیه لازم است
Iran (Islamic Republic of)
افتخار میکنم ایرانیم
۲۰:۴۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مردمان ایران قوی تر از اون چیزی هستند که دشمن تصور میکنه و تو هر شرایطی از ارزش ها و فرهنگشون دفاع میکنن دشمن فکر میکنه این همبستگی مردمی رو میتونه با چند تا اغتشاش و بر هم زدگی خدشه دار کنه که کور خونده (((درود بر مردمان سرزمینم ایران)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
کسانی که این زنک جهنمی را به میمون تشبیه کردند باید از میمونها عذر خواهی کنند چون قیافه میمونها خیلی دوست داشتنی تره ضمن اینکه میمونها موجودات جامعه پذیری هستند و به گروه و مجموعه خود خیانت نمی کنند برعکس این موجود چندش آور.
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۲۱:۴۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
دوست عزیزیکی ازکسانیکه گفتم اون تفاله شکل میمونه من بودم.حرفت درسته ازکلیه میمونها.بوزینه ها.اورانگوتانها.شامپانزه ها.گوریلهاوبقیه گونه هاشون بخاطرتوهینم عذرمیخوام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مخلصتم جناب راشد عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
احسنت. حتی حیوانات هم به گروه خودشون خیانت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۰۰:۲۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
بزرگواری دوست خوب ومنطقی ام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ع
۲۰:۲۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
در جریان خیزش شیطانی در داخل و خارج اگر خوب و عمیق برسی شود در زمینه عوامل انسانی شیطان صفت و خائن بشریت فعال حتی یک نفر که سرش به تنش بیاد و ارزش داشته باشد حتی برای نمونه نمی توان یافت البته بهانه هایی که بدست آورده اند از ضعف ها و غفلت بویژه در دهه نود آنان را هار ساخته و دیگر هیچ نقطه قوت ندارند خودشان هم می دانند که در فساد و انحراف هستند و عقده گشایی می کنند اما نه ایمان دارند و نه وجدان و نه عقل درست و حسابی همینطور با توهمات و تخیلات باطل خود را سرگرم می کنند در حالی که رویاها و آمال شیطانی آنها هرگز محقق نمی شود هر حرکت که از اساس وقتی باطل و شیطانی باشد سرنوشت آن فضاحت و رسوایی وشکست خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
این جنبش شیطانی یک سری بهانه و توهم احساسی و کودکانه دارند که می توان با مدیریت و منطق و گفتگو حل شوند این گروه و رسانه هایشان پودر خواهند شد و دیگر توان زر زدن و عر عر نخواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
از کی رانت خواران،مال مردم خوارها ،اختلاس گران ،آقازاده های بی درد ومسئولا ن خائن به مملکت شدند انسانهای خوب ومعترضین به اینها شدند آدم بده ،شیطان و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
هرجا بحث تجزیه کشورها بوده این برنارد لوی توش نقش داشته آخرین حرکتش با پسر احمد شاه مسعود در افغانستان بود که تیرش به سنگ خورد یک صهیونیست متخصص و طراح تجزیه کشورهاست واقعا دم خروس زد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
تمام مشکل این علی نجات
این است که زیبا نیست و همین زشتی اش موجب شده تا به طریقی خود را مطرح کند زن عقده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
زیبایی فقط صورت نیست سيرت هم هست عمو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
این.... نژاد از هردو هم سیرت و هم صورت محروم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
این زن سیرتش هم زشت است چو سیرت خوب، صورت ها را در عین زشتی محبوب می کند و در نگاه ها زیبا...
کسی که خود را بفروشد ابایی از فروختن میهم هم ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
هیچ زنی زشت نیست. خداوند مخلوقات خود را زشت خلق نمیکند. بلکه این باطن این زن زشت کردار هست که زشتش کرده.
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۰۰:۳۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
علی نجات !؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
جناب 20:18 این خانم معصیت اگر زیبایی 90 درصدی صورت ندارد زیبایی 100 درصدی سیرت ندارد معاذالله فستعصم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
جناب ۲٠:۱۸ آخه این عجوزه سیرت داره ؟ اصلاً سیرت خوب صورت را هم هر چه باشد جذاب می کند این عفریته هم صورتش هم سیرتش چندش آور است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
با توجه سفرهای مکرر لوی به نزدیکی مرزهای ایران و خطرات وی برای جهان اسلام با توجه به سوابق گذشته اش باید جزئ برنامه های حذفی دستگاههای امنیتی قرار گیرد. شاخه (مصی)را ولش کن ریشه را بزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
ول کن وطن فروش نیستیم و ریشه را هم می زنیم
Iran (Islamic Republic of)
الناز ۱۶ ساله
۰۹:۵۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
هر دو ریشه ی فساد و ظلم و جنایت هستند پس هر دو رو خواهیم زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
چرا در صدا و سیما در خصوص افشاگریهای علینژاد با ارائه سند از جمهوری اسلامی دفاع نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
ایشان نماینده آمریکا و دشمنان ایران است که بار ها در خصوص اربابانش افشاگری شده
اصلا وقتی خود، دست به اشفاگری خود می زنند،
کافی است یک نمونه ترور مرد میدان سردار سلیمانی که همان شب گفتن کار ما بوده
عاقبت خوبی در انتظار این زن خودفروخته نیست اندگی صبر تا ذلت و خواری اش را ببینیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
من نمیدونم این علینژاد چه افشاگری هایی کرده اما یه سوال قبلا مامور امنیتی یا اطلاعاتی چیزی بوده که افشاگری کرده؟! این خانوم اصلا قبلا در ایران چه کاره بوده که افشاگری کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مصی چقد شبیه سگ ها ولگرد هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
رسول مکرم اسلام می فرمایند:
إِنَّ اللَّهَ حَرَّمَ الْجَنَّةَ عَلَی کلِّ فَحَّاشٍ بَذِی قَلِیلِ الْحَیاءِ لَا یبَالِی مَا قَالَ و َلَا مَا قِیلَ لَهُ فَإِنَّک إِنْ فَتَّشْتَهُ لَمْ تَجِدْهُ إِلَّا لِغَیةٍ أَوْ شِرْک شَیطَان؛ خداوند بهشت را بر هر فحّاش بی آبرو و کم شرمی که باکی از آن چه گوید و آن چه به او گویند ندارد حرام کرده است، زیرا اگر درباره او کنجکاوی و بازرسی کنی یا از زنا است یا شیطان در نطفه او با پدرش شریک شده است.
بحارالانوار، ج۶۰، ص۲۰۷
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۰۰:۴۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
کاربر18.55 منفی دادم نه بخاطراون زباله.بخاطرتوهین وتشبیه اون عفریته به سگ یعنی وفادارترین وقدرشناس ترین حیوان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
آیا بهشت بر ربا خواران،اختلاس گران،مال مردم خوارها ،دزدان بیت المال و... حلال است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
جناب ناشناس ۰۸:۱۲ خداوند در قرآن کریم اشاره به تمام اعمال انسان ها دارد مثقالی کار نیک و یا مثقالی کار شر را خداوند متعال محاسبه کرده و جزا خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
به نظر بنده این افراد باید برن تو لیست تحت تعقیب و از طرفی دخترانی که الان تو شهر های بزرگ روسری رو در میارن و تو شهر ظاهر میشن باید بعد از خوابیدن التهابات به خدمتشون رسید تا دختران دیگری را تحریک به بی حجابی نکنند. مخصوصا توی شهر های بزرگ مثل تهران اصفهان و شیراز. باور کنید آمار بی روسری ها یعنی موها لخت ، زیاد شده و باید در خفا جلوش گرفته بشه تا حساسیتی ایجاد نشه و امنیت مردم به خطر نیافته. قبلا تو تاکسی روسری در میاوردن الان علنا تو خیابون بدون روسری حرکت می کنند.عاجزانه درخواست پیگیری این افراد رو دارم. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
من هم امروز در پاساژ که برای خرید رفته بودم تعدادی دختر بی روسری دیدم. البته تعدادشان خدا رو شکر کم هست اما خب خیلی به چشم میاد چون این فرهنگ ما نیست. یکیشون هم که خیلی راحت به پسری که از کنارش رد میشد شماره داد. قبل تر ها پسر ها بودن که سعی میکردن به دخترها شماره بدن و فحش و ناسزا هم میشنیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
شهر بزرگ و کوچک ندارد ، قانون در همه جای کشور یکسان است و حکم الهی هم در سراسر تاریخ و جهان یکسان است
Germany
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مصی جغجغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
مصی بوزینه
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
دمت گرم
حال کردم.
چفدر خندیدم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
چقدر از این مصی پولی نژاد چندش و عقده ای بدم میاد، به نظرم چندش ترین موجود دنیاست این زن شیطان صفت
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۱۷:۵۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
زمان آن فرا رسیده است که ما به این موضوع بپردازیم آیا واقعا با اعتماد وامید مردم وفرزندان عزیزمان چه کرده ایم که این پفیلا( ضمن عذرخواهی از شرکت تولید وپخش )لیدر وهدایت کننده مهم جریانات اخیر باشد .ایا جایگاه این عامل معلوم الحال ارتقاءیافته است یا ما در بحث اعتماد سازی وعملکرد در داخل تنزل نموده ایم .درود برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
کمتر پای بی بی سی و اینترنشنال و خبرهایی که در اینستاگرام پخش میشه که اصلا معلوم نیست پیجش واقعا دست کی هست بشینیم اعتماد هم برمیگرده.
البته بنده منکر اینکه سهل انگاری در رسیدگی به حساب و کتاب ها که باعث اختلاس های سنگین میشه یا حقوق های نجومی یا پارتی بازی هایی که انجام میشه و باعث آسیب به اعتماد عمومی میشه نیستم که حتما باید رسیدگی بشه که دیگر انشاءالله به هیچ عنوان این مشکلات پیش نیاد و با کسانی که این جرائم رو مرتکب میشن باید به اشد مجازات رفتار کرد چرا که جرمش به پیکره نظام آسیب وارد میکنه. اما نمیشه تاثیر اخبار کذب رو هم منکر شد.
Israel
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
علی کریمی مام عقلشو پاک از دست داده و شده یکی لنگه اینا و صب تا شب تبلیغ بی حجابی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
جناب ۱۷ ۳۴ مطلبون درسته ولی چرا زیر این پرچم نحس نوشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
به مطلب شما مثبت دادم. اما پرچمی که اینجا آرمش هست به شدت منفی و منزجر کننده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
با استفاده از پرچم دزدان دریایی گفته خود را بی مقدار کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
تا پشت مرزهای ایران اومده خب شکارش می کردین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
سگ ولگرد زیاد هست باید یه سیاست کلی اعمال بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
این پیر سگ رو مثل زم میگیرن اعدامش میکنن
مرگ بر تو و افکار پلیدت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
چرا این افراد را در رسانه خود به تصویر می‌کشید .اصلا اینها چه ارزشی دارند دنبال روی از حرفهای اینها فقط باعث سر افکندگی است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
منفی دادم چون گفتید چرا اینها رو نشون میدید. خب مردم باید بدونن از چه افکاری دارن تبعیت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
باید طبق فرموده قرآن دشمن شناس بود و دشمنان ناچیز را هم دست کم نگرفت این دو که جای خود دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
پست فطرتی از قیافه مسی میریزه
بی شرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
حادثه خبر نمی‌کند ، یک روز هم بر اثر اتفاق تیر غیبی این آقای لوی را به آرزوی شهادتش می‌رساند، الله اعلم من کل امور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
قول میدم اینا به درک واصل میشن میمیرند میرن جهنم و آرزوی تجزیه کشور و نظام را به گور خواهند برد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اینقدر مقاماتی بودند آرزوی نابودی نظام جمهوری اسلامی را بگور بردند یکیش صدام افلقی بود این مسی و لوی و مکرون هم نوبت بگور بردن آرزو شان میرسد
بعضی کارها بدست خداوند انجام میشود خیلی عالی و زیبا و بدون نقص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مسیح پولینژاد چندش عجوزه کاسب خون مردم، هر جایی بوی دلار بیاد مصی پولی نژاد هم اونجاست
Iran (Islamic Republic of)
Y
۱۶:۰۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
ما که سال و ماهی یکبار عکس این خانمه رو میبینیم . اون بدبختی که با این زندگی میکنه و هرروز این رو میبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
اون هم یکیه لنگه خودش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مردم فرانسه باید از تاریخ سیاه خود و جنایاتی که در حق بشریت کرده اند شرمسار باشند و خود مقاماتشان را متوجه ددمنشی هایشان کنند و امثال علی نژاد ها را ترد کنند تا بیش از گذشته بد نام و رسوای زمانه نشوند
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۰۰:۵۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
تردیعنی شکننده. طرد =رانده شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
جناب راشد متشکرم حواسم فقط سر این لو لو و معصیت بود
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۲۰:۱۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
مخلصم دوست عزیز.ببخشیدمنظورم فقط اصلاح کامنت عالی شمابود.بازم عذرمیخوام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
از هم وطن بودن و هم نژاد بودن با این هویج بر سفره غربی ها دست به دست می شود کیلی متاسم
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۰۰:۵۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
موقع تایپ کردن دقت کن دوست عزیز. کیلی متاسم؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
کیلی کیلی ببخشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
اینها کی به درک واصل می شن معلوم نیست
جهان از دستشون خلاص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
ان شاء الله به زودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
از دیدن قیافه نحس این جیر جیرک بدقیافه حالم بهم می خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
جیرجیرک ن فرچه دشوری
Germany
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
بیچاره جیر جیرک که صدایش نشان آز آرامش و امنیت دارد و صدای این هویج نشان از عدم آرامش و امنیت است ایشان را جغجغه باید نامید که صدایش سوهان روح است و تمسخر منطق و شرافت بشریت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
بلانسبت جیرجیرک
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۵:۴۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
ویعرف المجرمین به سیماهم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مصی خائن نژاد.
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۴:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
می دانم نظریه مرا نشر نمی دهید ولی می نویسم .
عوامل محترم باشگاه ... ، مث اینکه خوتان هم یک چیزتان می شود که این خبرهای بی اهمیت و مزخرف را انعکاس می دهید گور پدر مسیح علی نژاد ، این یهودی و مکرون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
به شناخت از دشمن و روش هایش نرسی ضربه پزیری و راه مقابله را گم میکنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
به پدرش توهین نکن
خانوادش خوب و مومن هستن
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۰۰:۵۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
کلافحاشی زشته حتی به دشمن. پدربیچاره چه گناهی کرده.اگه درقیدحیات باشه مسلماازاینکه چنین دختری داره زجرمیکشه. گنه کرددربلخ اهنگری. زشوشترزدن گردن مسگری !.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
اجوزه ایرانی (مسی علینژاد) و روباه پیر غرب خواستند غلطی بکنند ولی ضایع شدند ، مسی چقدر زشتهههه
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۵:۲۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
عجوزه
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۱۵:۳۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
عجوزه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
موافقم. ولی املای صحیح را رعایت کنید.
اجوزه = عجوزه
از ریشه عجز یعنی ناتوان و فرتوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
عجوزه
Iran (Islamic Republic of)
آرشاد
۱۷:۴۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
نه بابا آنغوزه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مزدور در این مملکت زیاده،برا دشمن فرقی نمیکنه،به موقعش سر این سلیته را زیر آب میکنن، باید طی مستندی بازیگران اصلی فتنه از جمله این یهودی صهیونست را از رسانه ملی به ملت معرفی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
این عفریته واقعا فکر می کند با این موها خیلی زیبا است؟ حاشا از یک ارزن زیبایی و یک ذره خرد و نیم گرم صداقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
این عفریته کریه المنظر با همه بی ناموسان و بد اخلاقان معروف جهان عکس دارد و گمان می کند با این کار انسانیت معکوسش عکس می شود ؟ برای صحت و صدق گفتار و اخلاق خود باید پاک دامنی خود را در میان تک تک این همه ناپاکان ثابت کند ( مسیح علینژاد نا پاک است مگر خلافش ثابت شود)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
تنها برای این خاک و در این یکی دو قرن به اندازه یک جنگ جهانی خونها ریخته برای سربلندی ایران عزیز ما تا از دست همین استعمار و استثمار رهایی یابد
حالا که ایران و ایرانی راه پیشرفت را طی میکنند و دارند تمدن سازی میکنند عده ایی مزدور غربگدا که واقعا راه گدایی و چاپلوسی و خیانت به مردم و کشورشان را در پیش گرفتند جز فتنه و جنگهای داخلی چه میتوانند بکنند و چه ارمغانی میتوانند داشته باشند ارمغان این مزدوران وطن فروش فقط مرگ است نه آبادانی
درود بر ایران اسلامی و مردمان نازنینش و لعنت و مرگ و نفرین بر دشمنان داخلی و خارجی اش مزدوران غربگدای داعشی صفت
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۵۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
خدا ازتون نگزره ای وطن فروش های خاعن
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۵:۳۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
نگذره - خائن نمره املاء صفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
موافقم. املای صحیح:
نگزره = نگذره
خاعن = خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
لطفا اگر کسی مدونه اقای لوی دستش را واسه نماد چه چیزی تو عکس اونجوری گرفته .... اطلاع رسانی بکنه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مرض هرزگی. تیک عصبی بی خاصیت بودن. ورم مغز پوچ خخخ
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۱۲:۳۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
بهاندین به اون جرثومه فساد.وطنفروش بدنام.بااون قیافه بدترازمیمون.اخباردرمورداون تنفروش اونومهم جلوه میده.عددی نیست وفکرمیکنم منفورترین موجوددوپادرتمام دنیاس.طردکنیداسم منحوس اون زباله رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
آره دقیقا با نظر شما موافقم
ولی همه جا،رد پاش هست......
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۴۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
گل گفتی.واقعی ترین توصیف اون عجوزه.افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
در تمام دوران که در مذاکره یادمه پلیس بد و نقشش رو فرانسه بازی میکرد.کلا ۴رانسه یکی از بانیان وضع موجود .بخدا دنیا آمریکا و اروپا نیست.
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۰۱:۰۱ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
4رانسه ؟.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
هر وقت دست نشاندههای این پدرسوخته ها رو در داخل که در دولت مخصوصا دولت قبل و دستگاههای اجرایی و مهم که نفوذ کردند رو قطع کردید اونوقت ۹۵ درصد مشکلات مردم و جامعه خود به خود حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
چه چهره شیطانی داره.پر از عقده های درونی.ذهن خراب. مطمئناً زبان آرامش بخشی هم نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
چقدر دقیق و عمیق این مترسک روسیه و عقده ای را می شناسید البته این زن نمای بدبخت آب از سرش گذشته دنیای خود را که اینطور خراب کرد و آخرت هم باید بابت جنایتها یی که مرتکب شده عقوبت سود خودش و مریم روی چهره ای شیطانی دارند لعنت بر هردو خبیث الی یوم القیامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
الان دیگه 74 سالشه باید آماده بشه برای سوختن در قعر جهنم و آرزوی تجزیه ایران را هم به گور خواهد برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
آنهایی که پس از شکست تیم ملی ایران به خیابان ریختند همان ی هستند با آتش زدن اتومبیل مغازه مردم راه بندان استفاده سلاح به جان ملت آمدند و پس از آنکه تیم ملی کشورشان موفق به نابود کردن با جنگ روانی تیم ملی کشورمان رسید به شادی پرداختند واقعا وطن فروش تا چه حد از خودتان خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۳:۱۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
اینها تعدادشان کم هست، ولی همان تعداد کم هم مایه شرمندگی و سرافکندگی برای کل ملت ایران هستند چرا که تصویر ما در جامعه جهانی را مخدوش می‌کنند ‌‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناظر
۰۱:۰۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
کامنت طولانیت چه ربطی باموضوع وتیترومحتوای مطلب داشت ؟.
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۱:۲۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
در طول این 43 سال هزاران توطئه و شگرد پیچیده و تو در تو ، علیه این ملت و نظام تدارک دیدند و عملی کردند . همه آنها هم به قصد سقوط نظام بود ولی در نهایت نتوانستند هیچ غلطی بکنند . کمترین شکی نداریم که همه توطئه های بعدی شان نیز همین سرانجام را خواهد داشت . عرض خود می بری و زحمت ما می داری . برای ما تازه حالا اول کار است. آن را خواهند دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
مسائل را با هم قاطی نکنیم جلوگیری از اختلاس جای خودش و جلوگیری از فتنه این مکاران هم جای خودش
Iran (Islamic Republic of)
راشد
۱۸:۴۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
احسنت دقیقادرست گفتی.خلط مبحث صحیح نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
این فرد نمادی از سیاست غرب در مقابل جهان غیر غرب مخصوصاً جهان اسلام است ، ولذا او را یک فرد نباید تلقی کرد او نماد یک سیاست شیطانی است که غرب در مورد کل جهان در پیش گرفته ، طبیعی است که این زیاده خواهان که جز غارت سایر کشورها مخصوصاً کشورهای غنی اسلامی و آفریقایی به هیچ چیز دیگر قانع نیستند ، کشورهای مستقل و قدرتمندی مثل ایران را برنتابند و به هر طریق ممکن دنبال تضعیف و تجزیه آن باشند البته به یاری خدا در ایران هرگز موفق نخواهند شد ولی در خیلی از کشورها این سیاست شیطانی شان تا حدود زیادی جواب داده است که امید واریم با بیداری ملت ها اینها بیش از این موفق به چپاول جهان نباشند و امثال آن شیطان موفرفری هم باید بداند که آرزوی های شیطانی را که در سر دارد را بگور خواهد برد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
آفرین! یک گونی برنج هندی برنده شدی!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
دوست عزیز جناب۱۱:۱۷ اگر ناراحت شدی بخاطر نوشتن این واقعیت عذر می خوام .
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۳:۲۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
پس تو هم در مزدورویی و غربگدایی برنده ایی ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
جناب ۱۱:۱۷ ما برای وجدان و شرفمان چیزی مینویسیم نه برای برنج هندی برخلاف وطن فروش هایی که پول و تابعیت می گیرند تا ایرانی بکشند، کشور عزیزمان را ویران و تجزیه بکنند
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۰:۵۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
وطن فروش غربگدا و داعشی صفتی که با حرکات و رفتارهای ذلیلانه و پست خود در صدد فتنه و آشوب در کشور است از سیاهپوستان همان کشورها پرس بگیر با وجود شهروند دست چندم و کشتار اجدادشان و خودشان باز هم سنگ غرب را به سینه میزنند غربی که یک عمر برده اش بودند و هستند حالا خیانت به کشوری که مظلومانه جلو جبهه غربی و عربی و عبری و مخصوصا غرب وحشی و دروغگو و پیمان شکن ایستاده واقعا ظالمانه و از روی پست فطرتی است
حکومت انگلیس و عربستان و کانادا و چند کشور دیگر پادشاهی است یتنی یک مرحله هم پایینتر از کشور ما چطور انها برای خودشان در تامیین حقوق بشر عاجز و برای ما زرنگ شده اند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
رئیس‌جمهوری که یه فرد بی هویت به جمع خودش قبول میکنه افتضاحه واسه اون کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
جدای از عوامل خارجی که دشمن هستند و دنبال فرصت برای ضربه زدن میگردند نبایستی از عوامل داخلی به ویژه دولت قبلی که با افزایش قیمت دلار از سه هزار تومان به سی هزار تومان مردم را بی چاره و باعث و بانی اصلی اتفاقات اخیر هست به راحتی عبور کرد نظام بایستی دست دولتها را برای انجام چنین کارهای باز نگذارد چون باعث نارضایتی گسترده از نظام میشود . نظام اقتصادی کشور حتما نیازمند کنترلهای بنیادی هست تا هم از فسادهای اقتصادی و اختلاس و رانت جلوگیری کند و هم جلوی تورهای شوک آور ناشی از سیاستهای غلط دولتها که به تورم شدید در اقتصاد دامن میزند را بگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
زنیکه شیطان صفت،!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
اوا چه خشن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
نام اینا مهم نیست اینکه در داخل کیا مسیر نیات و خواست اینا رو پیروی و چه کاری الان دارن میکنن مهمه ! درست برعکس مدیریت ضعیف سلیقه ایی و جزیره ایی که در داخل و خارج داریم برعکس مدیریت آنها انرژی را تا حصول نتیجه متمرکز کرده و مثل یک سیستم منسجم در برابر ما عمل کرده و میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
سلام، بعضی ها با ساده لوحی میگویند ایران برای ابن کشورها آنچنان اهمیت ندارد که بحواهند این همه برنامه ریزی برای آن بکنند. امیدوارم این آشوبها حداقل باعث بیداری بعضی از خواب زده ها بشود و به ایرانی مستقل و یکپارچه بیندیشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
نه ساده لوحن نه خواب زده بلکه یا بچه هاشون توی بغل اونان و آقازاده تشیف دارن یا خودشان دوتابعیتین ! یک قرن تاریخ گواه صدمات و لطمات جبران ناپذیریست که از این دست خیانت ها بر مردم و مملکت روا کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
خوب حالا چی؟ دیگه اختلاس نمیکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
نه داداش از نظر تو ایران از هم بپاشه مردم بمیرن تجزیه طلب وحشی حاکم بشه احتمالا دیگه اختلاس نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
اختلاس دو طرف داره و یکطرفه نیست ولی همان اختلاس گر دست سوم آشوبگر است فرقی نمی کنه اگر کسی اطلاع از فساد دارد باید به مراجع معتبر اطلاع بده چرا که دو طرف اختلاس به تنهایی نمی توانند کاری کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
آدم نمی دونه به توچی بگه آخه چرامسائل رابه هم ربط می دی اگراینهارارهاکنیم که فرداسرمان رامی برنددیگه ازدنیاراحت می شیم ...کاش جاهلان سکوت می کردنددنیادرست می شد
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۱:۴۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
چرا مزخرف میگی.صحبت در مورد این پشمکِ. موضوع ازدواج و گرانی و اختلاس چه ربطی داره.خودت رو به کوچه علی چپ نزن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
اختلاسگر در تمام جهان هست اما مهم این است که اگر نوبت به شما رسید خود در راس اختلاسگران جهان قرار نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
به این می گویند هزیان گویی ، مغالطه تخطئه گوینده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
عجوزه فرفری از استیصال دست به دامان هر کس و ناکسی می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
هر زری ک میخان بزنن هیچ غلطی نمیتونن بکنن این کشور متعلق ب امام زمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
دمت گرم.ما سربازان امام زمان هم باید متحد بشیم و در صحنه حاضر باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۲۰:۳۶ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
خیلی هم امام زمان از شما راضی هست که سنگ شو به سینه میزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
من کاری به این حرفها ندارم ولی اگر دم خروس می خواهید بروید به صنایع فولاد مبارکه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
تو هم که جای سیاست و اقتصاد رو قاطی کردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
باید حرفی بگویید که ربط به موضوع داشته باشد و این کار شما منحرف کردن ذهن ها از مشکل به مشکل دیگر است و هیچ حل مشکلی غیر از تحقیر خود در نمی آید. این کار امثال شما مغالطه هایی به نام های «ارز یابی یک وجهی یا خلط مبحث و یا تخریب شخص به دلیل گناه کار بودن او » که ربطی به بحث تجزیه ایران و آشوبگری ندارد می باشد و موجب انحراف و تشویش و فریب می باشد و دست کمی از آشوبگری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۳۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۱
فولاد و نفت و دیگر مدیران بی عرضه این صنعتها میتوانستند همین هزینه ها را ساخت شهرهای دانشگاهی و پژوهشی و خودکفایی و صدها کار خیر همچون شهرکهای سلامت و زیرساختها و شهرکهای صنعتی و ساخت و ساز مسکن برای پرسنل خود و...باشند ،فولادی که اینقدر از زاگرس مرکزی اب برداشت میکند آیا برای خودش و مردم فلات مرکزی راه آهن مرکز تا بنادر را از طریق زاگرس مرکزی و بختیاری کلید زده است ،اصلا گویا خدا این مدیران دزد و نه مسولان را از احمقها آفرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
چشم گروهبان گارسیا
آخرین اخبار