سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از پاسخ نیروهای مقاومت به توحش رژیم صهیونیستی خبر داد.

طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جنایت و کشتاری که رژیم اشغالگر صهیونیستی سحرگاه امروز پنج شنبه علیه ملت و رزمندگان مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین مرتکب شد، بی پاسخ نخواهد ماند و این رژیم جنایتکار، تاوان جنایت زشت خود را پس خواهد داد.

در همين حال؛ خبرنگار شبكه تلویزیونی پرس تی وی از رام الله در کرانه باختری رود اردن نيز اعلام كرد: شمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افزایش است. فقط روز سه شنبه پنج فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیدند.

وی افزود: دیروز (چهارشنبه) عیسی هانی، نوجوان فلسطینی ۱۵ ساله بر اثر جراحاتی که در ماه گذشته به وی وارد شده بود، جان خود را از دست داد. در شهر جنین هم نیرو‌های رژیم صهیونیستی به این شهر هجوم بردند. آن‌ها به اردوگاه جنین حمله کردند. هدف آن‌ها از این حمله بازداشت عبد الغنی حرزالله یکی از زندانیان پیشین فلسطینی بود. درگیری بین این فلسطینی و نیرو‌های رژیم صهیونیستی در محل روی داد. آن‌ها این فلسطینی را بازداشت کردند.

در این حمله، شماری از فلسطینی‌ها زخمی شدند. در این حمله محمد بدرنی جوان ۲۲ ساله فلسطینی زخمی شد. او به بیمارستان جنین منتقل شد. اما او در آنجا بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید؛ بنابراین خشونت و تجاوزگری رژیم صهیونیستی ادامه دارد. در این حال، فلسطینی‌ها در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی از خود مقاومت نشان می‌دهند. نیرو‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی حمله می‌کنند که تحت کنترل کامل فلسطینی‌ها قرار دارند.

خبرنگار اين شبكه ادامه داد: نیرو‌های رژیم صهیونیستی به بهانه‌های مختلف به مناطق فلسطینی حمله می‌کنند. آن‌ها فلسطینی‌ها را بازداشت می‌کنند. آن‌ها خانه‌های آن‌ها را ویران می‌کنند. آن‌ها فلسطینی‌ها را زخمی می‌کنند و آن‌ها را در خونسردی کامل به شهادت می‌رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار