پنج محصول فناورانه شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در حاشیه بزرگ‌ترین رویداد فناورانه زیست بوم فناوری و نوآوری سمنان رونمایی شد.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت: یکی از محصولات رونمایی شده نخستین نرم‌افزار مانیتورینگ و پایش لحظه‌ای نیروگاه تجدیدپذیر کاملاً ایرانی، محصول شرکت همراه هوشمند افق است.

علی حقیقی اصل افزود: این محصول برای کنترل کامل و مستمر تجهیزات نیروگاه‌ها طراحی‌شده و از ویژگی‌های آن می‌توان به کاهش زمان شناسایی مشکلات، کاهش نیاز به حضور مستمر اپراتورها، افزایش بهره‌وری سالانه تا ۱۰ درصد و در دسترس بودن نرم‌افزار به‌صورت برخط(Online) و لحظه ای(Real Time) اشاره کرد.

وی اظهار داشت: این محصول با نام تجاری فارسکادا به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه کود مایع نانو زئوسیلیکات و فسفیت پتاسیم محصول شرکت فناور نیاکان سنگسر دیگر محصول رونمایی شده در این آیین است، گفت: کود مایع تولید شده، حاصل تحقیق و توسعه کارشناسان است و افزایش مقاومت گیاهان در برابر آفات، بیماری‌ها و تنش‌های محیطی، افزایش سرعت رشد، افزایش پایداری خاک و بهبود خاک، کاهش سمّیت عناصر آهن، منگنز و آلومینیوم از مزایای این محصول است.

حقیقی اصل همزن مکانیکی دیجیتال ۴۰۰-ms را دیگر محصول رونمایی شده اعلام کرد و افزود : این محصول به همت شرکت فناوران الکترونیک آکوا افرا تولید و دارای کنترل شیب سرعت برای جلوگیری از پاشش مواد در حین هم زدن و پشتیبانی از تمام پره های صنعتی و آزمایشگاهی تا قطر شفت mm۱۳ و دارای سه نظام اتوماتیک صنعتی با کمترین لقی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.