رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب (س)به عنوان روز پرستار صحنه‌ کربلا،تقارن فرخنده‌ای برای قدردانی از این قشر پرتلاش و فداکار است.

عزیز الله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا، سالروز ولادت شیرزن صحرای کربلا، حضرت زینب کبری (س) را تبریک گفت و مطرح کرد: حضرت زینب یکی از افراد تأثیرگذار واقعه عاشورا توانست علاوه بر پیام رسانی شایسته و زنده نگه داشتن واقعه عاشورا، از بازماندگان حادثه جان سوز عاشورا نیز به نیکویی پرستاری کند.

او  ادامه داد: بی شک نامگذاری میلاد با سعادت حضرت زینب (س)به عنوان روز پرستار صحنه‌ کربلا، به نام روز پرستار تقارن فرخنده‌ای برای قدردانی از این قشر پرتلاش و فداکار است که آنها اندیشه‌ای جز بازگشت سلامتی بیماران و حضور آنان در کانون گرم خانواده ندارند.

به گفتهاو  پرستاری یعنی صبر، فداکاری و بردباری و چه زیبا این روز با ولادت حضرت زینب (س) همزمان است که خود اسوه صبر، استقامت و فداکاری می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد همچنین نهم آذر روز بزرگداشت محمد بن محمد بن نعمان، مشهور به شیخ مفید یکی از بزرگترین علمای شیعه و اسلام را گرامی داشت و گفت: شیخ مفید فقیه و کلامی شیعه بود که بسیار در علم کلام تبحر داشت و مکتب کلامی شیعه در عصر او به اوج کمال رسید، وی در مناظرات دینی مهارت خاصی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.