مراسم تجلیل از پرستاران و همسران جانباران با حضور مسئولان و دانش آموزان دبیرستان دخترانه رسالت در حرم مطهر شهدای گمنام کوهبنان برگزار شد.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: افتخار من همراهی و مساعدت با سپاه پاسداران، بسیج، دفتر نماینده مردم در مجلس، آموزش و پرورش و سایر ادارات است.

او ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب و روز پرستار افزود: مادر خانواده و همسران جانبازان پرستاران گمنامی هستند که خالصانه و بدون هیچ گونه چشمداشتی خدمت رسانی می‌کنند.

توکلی بیان داشت: حضرت زینب عقیله بنی هاشم هست که صداقت، فرهیختگی و آینده نگری از ویژگی‌های بارز این بانوی مومنه و متدینه است.

او اظهارکرد: حضرت زینب عالمه غیر معلمه بود، اما در مکتب بزرگانی همچون مولای متقیان و حضرت زهرا (س) پرورش یافت و تربیت شد.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: بی بی دو عالم عابده آل علی بود همواره با خشوع و خضوع خداوند را عبادت می‌کرد، کمک کننده، ولی فقیه زمان خودش بود لذا لحظه‌ای از امام حسین (ع) دور نشد تا این که قیام عاشورا و کربلا را آشکار کرد و ترویج داد.

او تصریح کرد: قهرمان کربلا همواره صبور، عفیفه، پاکدامن و با حجاب بود حتی در سخت‌ترین شرایط هم مشکلات را به جان و دل می‌خرید.

همچنین مراسم تجلیل از پرستاران در بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی، درمانگاه تامین اجتماعی کوهبنان، و درمانگاه بخش طغرالجرد با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

ریگان

در مراسمی از پرستاران ریگان تجلیل شد

به همت خادمیاران ،کانون خدمت رضوی ریگان ومسئولین شهرستان از پرستاران ریگان تجلیل شد.

انار

تجلیل از پرستاران شهرستان انار

درمراسمی از سوی امام جمعه ،فرمانده سپاه و تعدادی از مسئولان از پرستاران شهرستان انار با اهدا گل ولوح تقدیر تجلیل شد.

 

برچسب ها: بنیادشهید ، پرستاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.