معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی یک میلیون و ۵۳ هزار و ۷۳۷ نفر مسافر در استان اردبیل خبر داد.

رضا شیرین زاده معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه این میزان جابجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۹۵۸ هزار نفر مسافر بود افزایش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد افزود: این تعداد جابجایی مسافر در قالب ۱۸۵ هزارو ۷۰۸ مورد سفر انجام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان خلخال تصریح کرد: در مدت یاد شده ۵۱۷ هزارو ۱۰۳ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۸۴ هزار و ۷۷۲ نفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۴۵۱ هزار و ۸۶۱ نفر نیز توسط وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده اند.

شیرین زاده از افزایش ۲۰ درصدی سفر با وسیله نقلیه اتوبوس خبرداد و خاطرنشان شد: در ۸ ماهه سال گذشته ۴۲۷ هزارو ۶۹۴ نفر مسافر در قالب ۴۰ هزار و ۲۲۸ سفر با وسیله نقلیه اتوبوس از استان به مقاصد مختلف سفر کرده بودند که در ۸ ماهه امسال افزایش چشمگیری را در این حوزه شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، خلخال و پارس آباد به ترتیب بیشترین آمار جابجایی مسافر را در ۸ ماهه گذشته به خود اختصاص داده اند اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۰۳ هزار و ۵۱۳ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۱۷۳ هزارو ۹۲۲ نفر مسافر از شهرستان مشگین شهر، ۹۵ هزار و ۵۵۰ نفر مسافر از شهرستان خلخال و ۸۹ هزار و ۹۶۰ نفر مسافر نیز از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری را در استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری در استان اردبیل از خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل به مردم و مسافران خبر داد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.