مسابقات ووشوی دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه چهار کشور با برتری تیم شهرکرد به کار خود پایان داد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۵ تیم از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مدت یک روز در شهرکرد برگزار شد.

علی همتیان افزود: در وزن ۵۲ کیلوگرم رضا پناهی از شهرکرد، ۶۰ کیلوگرم علیرضا رویانیان از کاشان، ۶۵ کیلوگرم محمد کریمی از شهرکرد، ۷۰ کیلوگرم محمدرضا کوهی فایق از شهرکرد، ۷۵ کیلوگرم محمدصادق حیدری از شهرکرد، ۸۰ کیلوگرم علی نجفیان از کاشان، ۸۵ کیلوگرم محمدرضا طوسی از یزد، ۹۰- کیلوگرم رضا عسگری از خمینی شهر، ۹۰+ حسین مخبر از کاشان موفق به کسب عناوین برتر این دوره از رقابت‌ها شدند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: در مجموع تیم دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد موفق شد مقام نخست را به خود اختصاص دهد و کاشان و یزد مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: در رقابت‌های دختران ووشوکار دانشگاه‌های آزاد منطقه ۴ کشور هم، ستاره بهمنی در وزن ۴۸- کیلوگرم از شهرکرد، فاطمه صادقی در ۵۲- کیلوگرم از خوراسگان، فاطمه احمدی در ۵۶-کیلوگرم از نجف آباد، شقایق طاهری ۶۰- کیلوگرم از شهرکرد، فاطمه آقابابایی در ۶۵- کیلوگرم از خوراسگان، مائده هیبتیان در ۷۰- کیلوگرم از شهرکرد و ستاره کیانی در ۷۵- کیلوگرم از خوراسگان به مقام‌های برتر دست یافتند.

همتیان افزود: در رقابت‌های یک روزه دختران ووشوکار، تیم‌های خوراسگان، شهرکرد و نجف آباد به ترتیب به مقام‌های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار