کاشانی وحید گفت: برنامه «زینت پدر» با محوریت سیره قرآنی، حضرت زینب (س) و الگوگیری جوانان از زندگی حضرت زینب در جامعه امروز روی آنتن شبکه رفت.

فاطمه کاشانی وحید، تهیه‌کننده ویژه برنامه «زینت پدر» درباره پخش این برنامه به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت: رادیو قرآن به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) ویژه برنامه «زینت پدر» را تدارک دید که با اجرای معصومه سادات سیدعلوی و کارشناس برنامه معصومه سادات طباطبایی ساعت ۹ صبح روی آنتن شبکه رفت. 

کاشانی وحید ادامه داد: در این ویژه برنامه با دو پرستار ارتباط گرفتیم که در حوزه‌های قرآنی فعال هستند. از جمله خانم زهرا عسگری، پرستار بیمارستان بقیةالله که کارهای قرآنی انجام می‌دهند. همچنین، خانم فاطمه شیرازی، پرستار و حافظ کل قرآن هستند. در ادامه، مستند گزارشی را زهرا متقیان تهیه کرد که با یکی از جانبازان و همسرشان که پرستاری از ایشان را به عهده داشتند، گفت‌و‌گویی کرده بود. 

کاشانی وحید

تهیه‌کننده ویژه برنامه «زینت پدر» درباره موضوع برنامه توضیح داد: موضوع برنامه درباره سیره قرآنی، حضرت زینب (س) و الگوگیری جوانان از زندگی حضرت زینب در جامعه امروز بود که با استناد به آیه ۱۷۷ سوره مبارکه بقره، آیه ۳۵ سوره احزاب و آیه ۷۱ سوره توبه بود. علاوه‌بر این، از ارتباط مردمی کمک گرفتیم و سوالی را در برنامه مطرح کردیم و آن این بود که زیباترین تصور شما از حضرت زینب چیست؟ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.