بهره مندی ۱۲ هزار دانش‌آموز عشایر خراسان جنوبی از تجهیزات آموزشی

مدیر آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی گفت: امسال ۹ قلم انواع تجهیزات آموزشی و پرورشی برای بهره‌مندی ۱۲ هزار دانش‌آموز جامعه عشایری استان توزیع شده است.

اسداللهی مدیر آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی گفت : ۶ دستگاه یخچال، تلویزیون، چرخ خیاطی، ۱۱ دستگاه کپی، چهار دستگاه چاپکر سه کاره، ۱۲ عدد تشک، ۸۰۰ جفت کفش، ۵۰۰ دست لباس گرم و ۷۰۰ بسته نوشت‌افزار با کمک خیران در بین مدارس عشایری توزیع شده است.

وی گفت: روز گذشته هم یک کاروان از تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، خوابگاهی و پرورشی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای توزیع در مدارس عشایری به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال شد.

مدیر آموزش و پرورش عشایری خراسان جنوبی ادامه داد: در حال حاضر با کمک خیران توزیع صبحانه بین سه هزار و ۹۲۴ نفر از دانش‌آموزان عشایر انجام می‌شود و ۲ روز هم تغذیه دولتی در مدارس عشایری استان داریم، اما همچنان نیازمند کمک خیران در زمینه تامین نوشت‌افزار، پوشاک و تغذیه هستیم.

وی با بیان اینکه تعداد مدارس کانکسی در مناطق عشایری خراسان جنوبی محدود است گفت: مهمترین نیاز‌های دانش‌آموزان عشایر استان در زمینه نوشت‌افزار و پوشاک است.

اسداللهی با اشاره به وجود ۲۶۹ مدرسه عشایری در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: این مدارس در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم زمینه تحصیل بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: در مدارس عشایری فعلا کمبود معلم نداریم، اما در مورد نیاز‌های تحصیلی انتظار می‌رود خیران بیش از گذشته پای کار باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار